يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
علی باقری:

جلیلی بدون‌وابستگی‌به‌احزاب‌نامزدشده‌است

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 288549
رئیس ستاد انتخاباتی سعیدجلیلی تاکید کرد که این کاندیدای انتخابات به هیچ حزب و گروه سیاسی موجود وابستگی ندارد.
جلیلی بدون‌وابستگی‌به‌احزاب‌نامزدشده‌است
به گزراش جهان، علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گفتگو با خبرنگار تسنیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سعیدجلیلی به نمایندگی از گروه یا جریان خاصی در انتخابات حضور پیدا کرده است، گفت: نحوه ورود سعیدجلیلی در عرصه انتخابات به صورت شکلی و محتوایی نشان داد که وی به هیچ جریان سیاسی موجود وابستگی ندارد ولی گفتمان مشخصی دارد.

وی افزود: گفتمان سعیدجلیلی ممکن است با برخی از دیدگاه‌های سیاسی جریان‌های موجود هم‌پوشانی داشته باشد و آنها می‌توانند از این گفتمان حمایت کنند ولی جلیلی شخصا و به صورت مستقل وارد انتخابات شده است.

باقری همچنین تصریح کرد: سعیدجلیلی بعد از مشورت و جمع‌بندی نظرات و دیدگاه‌های مختلف تصمیم گرفته که در عرصه انتخابات ورود کند و به عنوان یک نامزد دارای شرایط ویژه با عزم راسخ در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه‌های سعیدجلیلی،‌گفت: مجموعه‌ای از کارشناسان و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی برنامه‌های سعید جلیلی را تنظیم کرده‌اند و قرار است این برنامه‌ها در چند روز آینده نهایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *