سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
معاون اماکن متبرکه امور زائران آستان قدس رضوی:

امسال چندنفردرمسجد گوهرشاد معتکفند؟

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 288203
معاون اماکن متبرکه امور زائران آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر متقاضی اعتکاف در حرم مطهر رضوی بودند که بیش از ۴ هزار نفر به قید قرعه در مسجد جامع گوهرشاد معتکف می‌شوند.
امسال چندنفردرمسجد گوهرشاد معتکفند؟
به گزارش جهان، محمود ممتاز، معاون اماکن متبرکه امور زائران آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با  تسنیم از اعتکاف بیش از چهار هزار نفر در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: بیش از 80 هزار نفر متقاضی اعتکاف در حرم مطهر رضوی بودند که 4 هزار نفر به قید قرعه در مسجد جامع گوهرشاد معتکف می‌شوند.
 
ممتاز درباره تعداد افرادی که در اعتکاف مسجد جامع گوهر شاد شرکت می‌کنند گفت: همزمان با سیزدهم رجب و آغاز ایام‌البیض 4 هزار و 5 نفر در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی معتکف خواهند شد. هزار و 891 مرد و 2 هزار و 114 زن در این دوره از اعتکاف شرکت کرده‌اند که از این تعداد 357 نفر غیر ایرانی هستند.
 
وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هزار نفر از خدمه بارگاه رضوی در طول سه روز ایام اعتکاف به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت می‌پردازند، 300 نفر نیز برای انجام اقدامات بازرسی، هدایت و راهنمایی، کمک به حمل و نقل وسایل مجاز معتکفان، آمارگیری از اتوبوس‌ها و معتکفان با هم متحد شده و مشارکت خواهند کرد.
 
معاون اماکن متبرکه امور زائران آستان قدس رضوی در ادامه توضیح خدمات ارائه شده به معتکفان تصریح کرد: استقرار دو پایگاه برای اورژانس ویژه خواهران و برادران و مرکز پاسخگویی به سؤالات در رابطه با امور اجرایی و خدماتی از دیگر اقداماتی است که برای این ایام تعبیه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *