شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت:

اعلام ظرفیت جدید حج تمتع

دارندگان فیش‌های تا ۸۴/۱۰/۱ برای نام نویسی مراجعه کنند
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 287634
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اولویت‌های جدید حج تمتع ۹۲ امروز برای نام نویسی در کاروان‌ها فراخوان می‌شوند.
اعلام ظرفیت جدید حج تمتع
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ غلامرضا رضایی اعلام کرد: اولویت‌های جدید حج تمتع 92 امروز - شنبه -برای نام نویسی در کاروان‌ها فراخوان می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس، دارندگان فیش‌های ثبت نام تا تاریخ یکم دی ماه سال 84 برای نام نویسی در ظرفیت خالی کاروان‌های تمتع فراخوان می‌شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت ادامه داد: هم اکنون از مجموع 68 و هزار و 110 ظرفیت ایجاد شده برای تمتع امسال، بیش از 58 هزار ظرفیت تکمیل شده و حدود 10 هزار ظرفیت خالی مانده است.به گفته رضایی پیش بینی می‌شود با فراخوان اولویت‌های جدید ظرفیت خالی کاروان‌های تمتع امسال تکمیل شود.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در ابتدای نام نونیسی ها، دارندگان فیش‌های ثبت نام تا تاریخ 20 آبان ماه سال 84 فراخوان شده بودند که به دلیل تکمیل نشدن 30درصد ظرفیت کاروان‌ها این تاریخ یک ماه اضافه شد و به 20 آذر ماه سال 84 افزایش یافت.به گفته رضایی به محض تکمیل شدن ظرفیت کاروان ها، سایر عملیات اجرایی مانند معاینه زائران و جلسات آموزشی آنها آغاز می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد فلاحتی
آیا درآمده است