دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

ستاد موکت شده را باور کنيم يا ريخت و پاش ده‌ها ميلياردي را؟

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب: 287512
نوچه اسفنديار رحيم مشايي ادعا کرد مشايي از معجزات امام‌خميني و در تراز شهيد همت و باکري و آويني است!
ستاد موکت شده را باور کنيم يا ريخت و پاش ده‌ها ميلياردي را؟
به گزارش جهان، کیهان نوشت: بهمن شريف‌زاده ضمن سخناني در دانشگاه امام خميني قزوين گفت: امام خميني قبل و بعد از انقلاب تغيير داشتند به طوري که قبل از انقلاب عرفان را در محافل خصوصي بيان مي‌کردند ولي پس از انقلاب اين مباحث را در جمع مردم بردند. همت و باکري نيز بصيرت عرفاني خارق‌العاده‌اي داشتند که از معجزات امام خميني(ره) بودند و امروز مي‌توان گفت که مشايي نيز از معجزات امام خميني(ره) است همانطور که همت، باکري و آويني نيز از اين دست معجزات هستند.

در همين حين يکي از حضار به نشانه اعتراض فرياد زد آيا شما شهيدهمت را با مشايي برابر مي‌دانيد؟ که شريف‌زاده در پاسخ گفت: بله.

وي اضافه کرد: مشايي روز گذشته در ستاد انتخاباتي خود در يک ساختمان محقر بر روي يک صندلي که روي آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فراگرفته بود و نمي‌توان گفت که مشايي براي تبليغات از بيت‌المال هزينه مي‌کند.

ادعاي سخنراني مشايي در يک ساختمان که زمين آن موکت شده در حالي است که طي يک سال گذشته به بهانه‌هاي مختلف گردشگري و شعر بهاري و جشن هنرمندان و... ده‌ها ميليارد تومان براي تبليغات هنگفت به نفع اسفنديار رحيم‌ مشايي از بيت‌المال هزينه شده است. عملکرد چند سال گذشته مشايي در ميراث فرهنگي، دفتر رئيس‌جمهور و دبيرخانه جنبش عدم تعهد نيز به ...وي در امانت و همکاري با مفسدان اقتصادي و فرهنگي و سياسي دلالت مي‌کند. اکنون معلوم شده که وي و حاميان خاصش از طريق بازي با بيت‌المال و ولخرجي‌هاي بي‌حساب درصدد جذب عناصر فرهنگي، اقتصادي و سياسي کاسب براي تبليغات بعدي انتخاباتي بوده‌اند.

با اين اوصاف مشاور چاپلوس مشايي بايد توضيح دهد که آيا شهداي والامقام انقلاب نظير همت و باکري و آويني مدعي دوستي با مردم اسرائيل و مفسدان فرهنگي، اقتصادي و سياسي بوده يا در ضرورت حجاب خدشه کرده و يا از مکتب ايراني+ اومانيسم و پايان دوره اسلامگرايي دم زده‌اند؟!

شايان ذکر است در تداوم نزديکي حلقه انحرافي به جريان فتنه، روزنامه شهروند وابسته به سازمان هلال‌احمر، با صادق زيباکلام مصاحبه کرد و از قول وي نوشت: من اميدوارم صلاحيت آقاي مشايي تأييد شود زيرا رد صلاحيت او نقض اصلي‌ترين رکن مردم‌سالاري است.

2 هفته پيش روزنامه خورشيد وابسته به سازمان تامين اجتماعي که در خدمت حلقه انحرافي فعاليت مي‌کند تصريح و پيش‌بيني کرده بود که حاميان مشايي نهايتا به اردوگاه اصلاح‌طلبان و حاميان خاتمي بپيوندند.

با اين اوصاف جا دارد آقاي شريف‌زاده به سوال ديگري نيز پاسخ دهد و آن اينکه آيا انتشار دو روزنامه از سوي سازمان تأمين‌اجتماعي و هلال‌احمر با هزينه‌هاي هنگفت چند ميلياردي از بيت‌المال صرفا با هدف تبليغ از آقاي مشايي، خيانت و سوءاستفاده و دستبرد به بيت‌المال ملت نيست؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *