دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

آقا فرمودند رفیق ۲۵ ساله‌ام را از دست دادم

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۱۱
کد مطلب: 287277
برادر شهید طهرانی مقدم با بیان اینکه رابطه دو طرفه‌ای بین رهبری و شهید طهرانی مقدم برقرار بود، گفت: پس از شهادت وی رهبر معظم انقلاب فرمودند طهرانی مقدم عاشق و مطیع رهبری بود.
به گزارش جهان، محمد طهرانی‌مقدم برادر شهید سردار طهرانی‌مقدم در مراسم تقدیر از رزمندگان جبهه جهادی منتظران خورشید که در اندیشه‌سرای گلبرگ برگزار شد، به خصوصیات این شهید بزرگوار اشاره کرد و اخلاص، تلاش، کوشش و تبعیت از ولایت را مهمترین خصوصیات شهید طهرانی مقدم عنوان کرد و گفت: وی 40 سال با اخلاص زیست. حسن تهرانی مقدم همواره پشت صحنه‌ها حضور داشت و اصلا اهل مصاحبه نبود.

وی ادامه داد: شهید حسن طهرانی مقدم همیشه بر تلاش و کوشش تاکید داشت و هرگاه پروژه‌ای را تمام می‌کرد، پروژه دیگری را آغاز می‌نمود.

طهرانی‌مقدم با بیان اینکه این شهید از نیروهای مومن و مخلص بود، اظهار داشت: حجت‌الاسلام صدیقی در وصف عبادات و نماز حاج‌ حسن‌آقا گفته بودند نماز وی ما را به یاد عبادت‌های آیت‌الله بهجت می‌انداخت.

وی با تاکید بر اینکه شهید حسن طهرانی‌مقدم نیرویی ولایتمدار و ولایت‌پذیر بود، گفت: کسانی که پا در رکاب رهبری بگذارند، نه یک قدم عقب و نه یک قدم جلوتر از  رهبری حرکت کنند. حاج‌حسن طهرانی‌مقدم عاشق و تابع ولایت بود.

طهرانی‌مقدم خاطرنشان کرد: همسر مقام معظم رهبری مهمان مادرم بودند و نقل کردند روز حادثه (زمانی که طهرانی‌مقدم به شهادت رسید) آقا وقتی که برگشتند حالشان عوض شد. به ایشان گفتم چه اتفاقی افتاده است که پاسخ دادند من رفیق 25 ساله‌ام را از دست داده‌ام.کسی که عاشق ولایت باشد رابطه دو طرفه خواهد بود. حسن طهرانی مقدم رابطه دو طرفه‌ای را با مقام معظم رهبری برقرار کرده بودند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری وقتی که از مجموعه تحت امر طهرانی‌مقدم بازدید کردند، 2 یا 3 روز بعد از آن جمله معروفی را مبنی بر اینکه تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهیم، بیان فرمودند. دشمنان مدام با تهدید علیه ما صحبت می‌کنند، اما ما امروز مقتدریم و این شهید بزرگوار نیز توانست سلاح‌های بازدارنده را ا ختراع کند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم پدر شهید احمدی روشن، سردار علی شادمانی رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و همسر شهید رضایی‌نژاد شرکت کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *