سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

نتایج اولیه آزمون رشد اعلام شد+لینک نتایج

يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 286341
نتایج اولیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
نتایج اولیه آزمون رشد اعلام شد+لینک نتایج
به گزارش جهان به نقل از فارس، نتایج اولیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در قالب کارنامه تنظیم شده و برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است، داوطلبان برای اطلاع از نتیجه خود می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

بنابراین گزارش، داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای خود (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) را وارد کنند.

بر اساس این گزارش، دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون کارشناسی ارشد سال 92 نیز از ساعت 22 امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

شایان ذکر است، داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته، 100 کدرشته‌ محل را انتخاب کنند و انتخاب رشته نیز از روز سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *