دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 284039
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: جامعه نیازمند آرامش برای حضور حماسی در انتخابات است و مسئولان باید چنان سخن بگویند که مردم دلسرد و ناامید نشوند؛ ماهم حرف زیادی برای گفتن داریم اما به خاطر مصالح کلی نظام و اشارات رهبری سکوت می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه هیئت عمومی با تاکید بر زمینه‌سازی برای حضور مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار امیدواری کرد، خداوند به برخی مسوولان چنان تدبیر و اندیشه‌ای عنایت کند که در این برهه حساس آنگونه که شایسته نظام است، حرکت کنند.

وی ادامه داد: جامعه ما نیازمند آرامشی  است که زمینه‌ساز حضور حماسی ملت در صحنه انتخابات باشد و مسئولان باید چنان سخن بگویند و مردم را از مواهب نظام به گونه‌ای برخوردار سازند که دلسردی و نومیدی در ایشان ایجاد نشود. ما نیز حرف زیادی برای گفتن داریم، لکن به خاطر مصالح کلی نظام و اشاراتی که مقام معظم رهبری فرمودند، سکوت می‌کنیم تا فضای جامعه شاد و آرام بوده و شاهد حضور چشمگیر مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد ما وظیفه داریم هریک به سهم خود زمینه حضور گسترده‌تر مردم را در این حماسه که «حماسه سیاسی» نامگذاری شده است، فراهم آوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *