جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳
۱۳

سخنان عارف درباره آزادی موسوی و کروبی و توافقش با خاتمی

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 282840
معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه مخالف آمدن روسای جمهور سابق هستم گفت: اگر کسی بیاید که بتواند از پتانسیل رئیس جمهورهای سابق استفاده کند بهتر است.
سخنان عارف درباره آزادی موسوی و کروبی و توافقش با خاتمی
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما حاضر هستید برای حضور خاتمی در انتخابات تلاش کنید و آیا تاکنون هیچ تلاشی کرده اید گفت: فکر می کنم این سئوال را با عملکردم جواب داده ام . من به شخصه مخالف آمدن روسای جمهور سابق هستم و فکر می کنم اگر کسی بیاید که بتواند از پتانسیل رئیس جمهورهای سابق استفاده کند این بهتر است.

وی در خصوص حضور خاتمی در انتخابات افزود: در سال 88 نیز نشان دادیم در ابتدا بنا بود من کاندیدای اصلاح طلبان باشم اما بعد از آمدن خاتمی من بلافاصله کنار کشیدم و رئیس ستاد انتخاباتی اش شدم.

عارف گفت: الان خاتمی اگر تصمیم بگیرد در انتخابات حضور یابد با توجه به قول و قراری که گذاشته ایم امکانات و ستادم را در اختیار خاتمی می گذارم.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به این سئوال که نظر شخصی شما در خصوص حبس خانگی موسوی و کروبی چیست، گفت: نظر من این است، هر دوی این دوبزرگوار را از بزرگان انقلاب می دانم. کروبی از یاران نزدیک امام بود و مهندس موسوی نخست وزیر 8 سال جنگ بود. من در دوران معاون اولی ام بارها نزد مهندس موسوی رفته و از رهنمودهای او استفاده کردم.

وی گفت: تاسف می خورم جامعه نمی تواند از حضور این دو استفاده کند. امیدوارم با توجه به نامگذاری امسال این مسئله حل شود.

عارف تاکید کرد : آزادی این دو را شرط حضور در انتخابات نمی دانم و صلاح نمی دانم به این شکل موضوع مطرح شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متاسفم برای عارف!اگرمیخواستم به او رای دهم ولی دیگر نمیدهم!!آخر بجز خیانت به ملت چه استعدادی این دوخائن دارند که میگوید متاسفم!!که نمیشود از این دو استفاده کنیم!!!؟//؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزیز من این جوری که نامزدهای انتخاباتی دارند پیش می روند چندی دیگر مردمی که در 9 دی شرکت کردند می شوند فتنه گر و سران فتنه هم می شوند کسانی که انتخابات را بردند.
Iran, Islamic Republic of
پس یعنی این دو نفر را جز سران فتنه نمی دانند .پس حتما کلا مسائل سال 88 یک سوء تفاهم بوده است و مردم برای برگزاری 9 دی و از صحنه خارج کردن فتنه گران و نابود کنندگان انقلاب باید از فتنه گران عذر خواهی کنند . و کلا مردم مقصر هستند و نه خواص بی بصیرت !!!!!!!!!!!!!
آقای عارف! نیازی به تاسف شما نیست از اینکه مردم از حضور این دو عتیقه بی بهره اند. مردم نمی خواهند از آنها استفاده کنند. آنها خواسته یا ناخواسته مانند دستمالی آلوده هستند که هر جا از آنها استفاده شود، آنجا را آلوده می کنند. پس بهتر است شما به فکر خود باشید و با طناب پوسیده این حضرات به چاه نروید!
بزرگان انقلاب ؟
آها انقلاب آمریکایی ، یا همون کودتای 7تیر
امسال سال حماسه سیاسی است نه سال آزادی مجرمین سیاسی
صادق
Iran, Islamic Republic of
بترسید از این مرد. بترسید
hamed
اقای عارف حرف دلتو زدیااااااااااا.
شماهم که حرف ضد انقلابو میزنی
سید
یکی به نعل و یکی به میخ یعنی این
احسنت به عارف انقلابی که با طناب اصلاحات در چاه نمی رود و مواضع منطقی خود را دارد
علی
پس خون به ناحق ریخته جوانانی که باتشویق این خاینین به وطن ریخته شده چی می شود ایا اگر فرزند خودایشان دچا رمشکل می شد بازهم انها را تبرئه می کرد؟ یا از نظر ایشان خون مظلو مان تقاص وقصاص ندارد
عارف ، دوستت داریم
امیرحسین
پساینهمه مردم درنه دی ریختن چی شد عارف بشین فکرکن