يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آقای خاص در رئال می ماند

پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 282133
مورینیو به تازگی مذاکراتی هم با رومن آبراموویچ داشته اما روند مذاکرات برای مربی پرتغالی رضایت بخش نبوده است
به گزارش جهان به نقل از گل ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، احتمالا برای یک فصل دیگر هم در این باشگاه خواهد ماند اما دلیل ماندن او نه توافق با مدیران این باشگاه، که عدم توافق با مدیران چلسی است.
 
سرمربی پرتغالی کهشکانی ها تا سال 2016 با رئال قرارداد دارد اما از مدت ها قبل شایعه جدایی او از این باشگاه در پایان فصل منتشر شده بود. در این بین، خود او بارها اعلام کرد که دوست دارد به لیگ برتر انگلیس برگردد.
 
نشریه اسپانیایی ال پائیس ادعا کرد که مورینیو به تازگی مذاکراتی هم با رومن آبراموویچ داشته اما روند مذاکرات برای مربی پرتغالی رضایت بخش نبوده است. او دوست دارد در بازگشت به استمفوردبریج تمام اختیارات ورزشی باشگاه، از جمله نقل و انتقالات را در کنترل داشته باشد اما مالک روس با این درخواست موافقت نکرده است.
 
در واقع مورینیو نمی خواهد اتفاقی که در مقطع قبلی حضورش در چلسی رخ داد، بار دیگر تکرار شود. در آخرین فصل حضور آقای خاص در استمفوردبریج، آبراموویچ علی رغم مخالفت او بازیکنانی مانند بالاک و شوچنکو را جذب کرد که  آغاز مشکلات آنها و جدایی مورینیو انجامید. البته آنها پس از مدت کوتاهی با هم آشتی کردند اما به نظر می رسد هنوز شرایط برای همکاری آنها فراهم نیست.
 
"مو" نمی خواهد اشتباه گذشته را تکرار کند و قصد دارد با اختیاراتی مانند آنچه فرگوسن و ونگر در منچستریونایتد و آرسنال از آن برخوردارند، به چلسی برگردد؛ اختیاراتی که بعید است آبراموویچ با آنها موافقت کند.
 
همین مسئله موجب شده تا مورینیو در حال حاضر بیش از هر احتمال دیگری به ماندن در سانتیاگو برنابئو فکر کند. او به تازگی اعلام کرد که در پایان فصل در جوی دوستانه با فلورنتینو پرس در مورد آینده اش گفتگو خواهد کرد؛ مذاکراتی که با توجه به شرایط فعلی، احتمالا به ماندن او برای چهارمین فصل در رئال خواهد انجامید. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *