دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

راس: از ایران زهر چشم بگیرید!

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 281718
دنیس راس مشاورسابق دولت اوباما در منطقه خاورمیانه مدعی شد که باید برای زهر چشم گرفتن از ایران در برنامه هسته ای و اثبات این مساله که آمریکا حاضر به کار بردن همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی برای برخورد با مساله هسته ای ایران است، ایالات متحده آمریکا در مورد سوریه جدی تر عمل کند و اگر لازم باشد در این کشور به مداخله نظامی دست بزند.
راس: از ایران زهر چشم بگیرید!
به گزارش جهان، لس آنجلس تایمز نوشت، راس با اشاره به اینکه مساله سوریه ارتباط عمیقی با ایران دارد، افزود:" آنچه در سوریه می گذرد با ایران ارتباط عمیقی دارد.

راس افزود:" انتظار ما از ایران آن است که رفتار خود را نه تنها در موضوع سوریه بلکه در مساله هسته ای تغییر دهد و یکی از مشکلاتی که ما در این زمینه داریم این است که ایران باور ندارد که آمریکا ممکن است از نیروی نظامی ( در موضوع سوریه یا مساله هسته ای ایران) استفاده کند."

 این دیپلمات سابق آمریکایی در ادامه افزود:" نکته جالب در اینجا این مساله است که اگر می خواهیم دیپلماسی موفقی داشته باشیم، آنها باید به عزم ما برای استفاده از نیروی نظامی در صورت لزوم باور داشته باشند.

از نظر من تعلل آمریکا در بحران سوریه این پیش فرض را ایجاد کرده که آمریکا قادر یا مایل به استفاده از نیروی نظامی نیست."

راس افزود:" اگر ما در مورد سوریه جدی تر وارد عمل شویم به نظر من محاسبات ایران در مورد موضوع هسته ای را تحت تاثیر (و تغییر) قرار خواهیم داد!"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منفرد
Iran, Islamic Republic of
فقط وقت انجامش، مراقب چشم های خودت هم باش ...
آقای راس خوب گوشهایت را باز کن تا دچار اشتباه محاسبات نشوی، آن وقتی که سال 59 ایران در تهیه سیم خاردار و گلوله خمپاره 60 دچار مشکل بود شما جنگ عزمها با ایران را آزمودید و باختید در حالی که جنایتکار احمقی مانند صدام را در اختیار داشتید و همه شما عزمتان را یکپارچه کردید ولی نتیجه ای نگرفتید وضعیت فعلی ما صدها برابر بهتر از قبل است و شما هم مزدورانی را در خاورمیانه در اختیار دارید که محکم کلاهشان را گرفته اند تا باد نبرد با چند نفر الکلی و آدم ترسو میخواهید به جنگ عزم ایرانیان بیایید ؟؟!!! باور ندارید میتوانید امتحان کنید تا استواری عزم ما را به چشم خود ببینید.