دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
پرویز سروری:

در انتخابات شوراها به دنبال لیست واحدیم

دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 281500
رییس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از تکمیل پوشش فعالیت استانی خدمتگزاران در تمامی استان‌های کشور خبر داد.
در انتخابات شوراها به دنبال لیست واحدیم
به گزارش جهان، به نقل از فارس، پرویز سروری در تشریح فعالیت‌های ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: مجموعه خدمتگزاران توانسته است تقریباً در تمامی استان‌ها فعال شود و بر اساس چشم اندازه این تشکل، ایجاد و انسجام و تجمیع ظرفیت‌های نیروهای اصولگرایان و انقلابی به منظور مقابله با تهدیدات انتخابات شوراها صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا درصدد هستیم تا علاوه بر استان‌ها فعالیت این تشکل بر اساس برنامه‌های موجود به شهرستان‌ها نیز تسریع پیدا کند و در برخی از شهرستان‌ها نیز کارها با قوت بیشتری در حال انجام است و هما‌هنگی‌های لازم جهت تشکیل ستادهای شهرستانی صورت پذیرفته است.

رییس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت درباره آخرین وضعیت کاندیدهای شوراها این تشکل افزود: ما با گروه‌ها و مجموعه‌های تاثیرگذار در شوراها تعاملاتی را برقرار کرده‌ایم و در زمینه اشتراکات و رسیدن به لیست واحد درحال رایزنی هستیم و در این زمینه جلسه‌هایی را با دوستان شوراهای فعلی نیز انجام داده‌ایم که هم چنان ادامه دارد که به همین منظور با مهندس چمران که از ابتدای شکل‌گیری این تشکل حضور داشتند درحال صحبت و رایزنی هستیم.

وی افزود: اقدامات و هماهنگی‌ها با جبهه پایداری، جبهه پیروان و شورای ائتلاف برای پیشرفت آغاز و در حال انجام است و به توافقاتی هم در این باره رسیده‌ایم.

سروری ادامه داد: همچنین در این باره با مجموعه آقای قالیباف نیز در حال مذاکره و ارتباط‌گیری هستیم و به زودی جلسات مشترکی نیز برگزار خواهیم کرد و امیدوار هستیم این اقداماتی تا قبل از ثبت نام کاندیداها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: سیاست ما این است که با همه گروه‌های مورد نظر به یک توافق برسیم و با شناسایی ظرفیت‌ها در بخش مدیریت شهری بتوانیم برای رفع مشکلات حوزه شهری نقش آفرینی کنیم بر این اساس لازم است تا همه کاندیداهای شوراها اقدام به ثبت نام کنند تا بتوانیم پس از بررسی‌های لازم و نهایی به لیست اولیه کاندیداها تا چند برابر لیست نهایی دست پیدا کنیم که در این زمینه توجه به تخصص و صلاحیت لازم برای انجام امور شورایی و شهری در الویت قرار دارد.

وی یادآورشد که لیست نهایی باید با تعامل با تمام گروه‌ها و بخش‌ها و حتی افراد فعال و تاثیرگذار صورت گیرد تا لیست نهایی ارایه شده بتواند در تمامی استان‌ها و حتی شهرستان‌های با اقبال عمومی روبرو شود.

رییس ستاد تشکل خدمت‌گزاران آبادانی و پیشرفت با اشاره بر اینکه همه تخصص‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های شورا و مدیریت شهری را شناسایی و دسته بندی و جمع‌بندی کرده‌ایم افزود: در این زمینه جدولی از بیست تخصص لازم را ارایه کرده‌ایم و متناسب با این تخصص‌ها و باتوجه به تعهد، افراد را سنجش خواهیم کرد و درصدد هستیم سبدی از نیازهای شهری را در غالب کاندیداها شوراها ارایه کنیم تابه همه نیاز های شهری پاسخ دهیم و بتوانیم از بار مشکلات شهری کم کنیم.

وی تاکید کرد: به منظور ارایه لیست کار آمد و کارساز حتی با افراد دارای سوابق شورایی و مدیریت شهری که پتانسیل لازم را دارا هستند نیز وارد مذاکره شده‌ایم تا در لیست‌ها قرار گیرند و امیدواریم لیست نهایی با حضور این افراد و گزینه‌های مشترک ارایه شود.

سروری در پایان با اشاره به اینکه اداره شهر نیاز به روحیه همکاری، وفاق و همدلی دارد گفت: ورود نگاه‌های جناحی به مدیریت شهری یک سم مهلک است البته افرادی که می‌خواهند در شوراها فعالیت کنند بدین‌گونه نیست که نگاه سیاسی نداشته باشند بلکه معتقدیم که نگاه سیاسی لازم است ولی این افراد باید نگاه‌های سیاسی خود را در بیرون شورا بکار بگیرند و وقتی وارد شورا می‌شوند باید لباس خدمت و فراجناحی به تن کنند تا با تکیه بر تخصص بتوانند بر مسایل و معضلات شهری چیره شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *