کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از طرح موضوع یارانه 250 هزار تومانی؛

وعده جدید در ماه‌های آخر عمر دولت/ 2 هزار متر زمین برای باغچه و ساخت 'خانه مجلل'

24 فروردين 1392 ساعت 1:49

رئيس جمهور اسلامي ايران با بیان اینکه هزینه هر خانواده به راحتی با هزارمتر باغچه تامین می‌شود، گفت: كشور ما 187 ميليون هكتار وسعت دارد كه ما مي توانيم به راحتي به هر خانوار بيش از دو هزار متر زمين واگذار كنيم تا آنها بتوانند علاوه بر ساخت خانه اي مجلل و زيبا، به كارهاي كشاورزي نيز بپردازند.


به گزارش جهان، محمود احمدي نژاد بعد از ظهر روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني استان كردستان در محل نيروگاه سيكل تركيبي سنندج اظهار داشت: ساخت مسكن مهر در كشور روي غلطك افتاده و به همين دليل بايد تمامي مديران و مسئولان با همكاري و تعامل بهتر روند واگذاري مسكن مهر را به افراد متقاضي فراهم كنند.

رئيس جمهور عنوان كرد: كشور ما 187 ميليون هكتار وسعت دارد كه هم اكنون تنها حدود 1.5 ميليون هكتار از آن در قالب روستاها و شهرها مورد استفاده قرار مي گيرد كه ما مي توانيم به راحتي به هر خانوار بيش از دو هزار متر زمين واگذار كنيم تا آنها بتوانند علاوه بر ساخت خانه اي مجلل و زيبا، به كارهاي كشاورزي نيز بپردازند.

به نوشته مهر، وي با بيان اينكه ساخت هزار متر مربع باغچه به راحتي هزينه هاي مورد نياز يك خانوار را تامين مي كند، بيان كرد: ما بايد طرح اصلي مسكن را در سال جاري با جديت دنبال كنيم و از اين ظرفيت نيز براي حمايت از مردم ايران اسلامي بهره برداري كنيم.


کد مطلب: 281072

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/281072/وعده-جدید-ماه-های-آخر-عمر-دولت-2-هزار-متر-زمین-باغچه-ساخت-خانه-مجلل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com