جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۰
پس از طرح موضوع یارانه 250 هزار تومانی؛

وعده جدید در ماه‌های آخر عمر دولت/ 2 هزار متر زمین برای باغچه و ساخت 'خانه مجلل'

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب: 281072
رئيس جمهور اسلامي ايران با بیان اینکه هزینه هر خانواده به راحتی با هزارمتر باغچه تامین می‌شود، گفت: كشور ما 187 ميليون هكتار وسعت دارد كه ما مي توانيم به راحتي به هر خانوار بيش از دو هزار متر زمين واگذار كنيم تا آنها بتوانند علاوه بر ساخت خانه اي مجلل و زيبا، به كارهاي كشاورزي نيز بپردازند.
وعده جدید در ماه‌های آخر عمر دولت/ 2 هزار متر زمین برای باغچه و ساخت
به گزارش جهان، محمود احمدي نژاد بعد از ظهر روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني استان كردستان در محل نيروگاه سيكل تركيبي سنندج اظهار داشت: ساخت مسكن مهر در كشور روي غلطك افتاده و به همين دليل بايد تمامي مديران و مسئولان با همكاري و تعامل بهتر روند واگذاري مسكن مهر را به افراد متقاضي فراهم كنند.

رئيس جمهور عنوان كرد: كشور ما 187 ميليون هكتار وسعت دارد كه هم اكنون تنها حدود 1.5 ميليون هكتار از آن در قالب روستاها و شهرها مورد استفاده قرار مي گيرد كه ما مي توانيم به راحتي به هر خانوار بيش از دو هزار متر زمين واگذار كنيم تا آنها بتوانند علاوه بر ساخت خانه اي مجلل و زيبا، به كارهاي كشاورزي نيز بپردازند.

به نوشته مهر، وي با بيان اينكه ساخت هزار متر مربع باغچه به راحتي هزينه هاي مورد نياز يك خانوار را تامين مي كند، بيان كرد: ما بايد طرح اصلي مسكن را در سال جاري با جديت دنبال كنيم و از اين ظرفيت نيز براي حمايت از مردم ايران اسلامي بهره برداري كنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kenya
به من فقط در شمال تهران این زمین را بدهید نه در وسط کویر لوت!
واقعا شعار تا کی؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا شعار تا کی؟!
شما که از 8سال پیش اسامی مفسدان اقتصادی که میگفتید تو جیبتون دارید نتونستید (یا شاید نذاشتند) که حتی یکیشونو اعلام بکنید، خجالت نمی کشید که باز هم مطلبی عنوان می کنید که نمیتونید عملیش کنید؟
من هر 2 دوره به شما رأی دادم اما اگه امکان این وجود داشت که 1دوره دیگه کاندید بشید مطمئنا هرگز به شما رأی نمیدادم، خصوصا الان که حلقه ای از منحرفین هم اطراف شمارو گرفتن.
سینا
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این کارو بکنند البته تقریبا در تمام کشور برای انجام این طرح مشکل آب داریم و حفر چاه عمیق هم در آینده باعث بروز مشکلات می شود اما طرح اگر مشکل آبش حل بشود بسیار خوب است.
چرا براحتي دروغ و تهمت مي زنيد رئس جمهور قول ندادند بلكه بر اساس يك طرح اعلام نمودند مي شود در ايران اينكار را انجام داد
منتشر کنید:


از نظر نویسنده خبر، یعنی رییس جمهور باید در سال آخر دولتش، هیچ کاری نکندو هیچ حرفی نزند تا منتقدانش که هر چیزی را انتخاباتی تفسیر می کنند، بدشان نیاید؟؟!!!

انصاف هم خوب چیزی بود... !
محمد حسین
آقای دکتربسیجی وار با تمام قدرت در جهت تخریب محیط زیست ایران پیش میرود نسل حیوانات نادر به علت ساخت و ساز های بی رویه در حال انقراض است . نابودی جنگل ابر . نابودی جنگل های بلوط لرستان.گلستان....
تو رو خدا بسه دیگه ........
United States
مسکن مهر فقط مشکل قشر اندکی از مردم را حل نموده است. واحدهای خالی واگذار شده خود مبین این موضوع است که اکثر کسانی که مسکن مهر را تحویل گرفته اند در آن ساکن نیستند یعنی از ابتدا مشکل مسکن نداشته اند! از طرف دیگر اثری بر کاهش تقاضا در بازار مسکن هم نگذاشته است و افزایش قیمت مسکن حتی رشد بیشتری نسبت به سالهای قبل از مسکن مهر دارد!
نه فرزندم هنوز تکمیل نیستن
Iran, Islamic Republic of
هروقت طرح آتیه نوزادان 2/5 میلیون شغل سهام عدالت وبرداشتن سه صفر پول وارزش پیداکردن پول ایران که متاسفانه الان معکوس شده و........ اجرا شد اینم اجرا میشه
مردم تو ساخت یه اپارتمان 50متری بایه زندگی بخور ونمیر موندن چه جوری میخوان تو یه زمین 2000متری خونه مجلل و باغچه بسازن ؟!!!!!!
اینهمه وعده و وعیدهای خنده دار و پوچ تا کی؟ وقتت تموم شد بیدارشو