يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

چلسی،فنرباغچه،بنفیکا و بازل در نیمه نهایی

جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب: 280934
چلسی، فنرباغچه، بنفیکا و بازل در نیمه نهایی اروپا شب گذشته، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برتری روبین کازان روسیه، تساوی مشابه یک بر یک بنفیکا و تیم‌های فنرباغچه ترکیه و لاتزیو به پایان رسید. در ضمن دیدار تیمهای تاتنهام و بازل سوئیس که در دیدار رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود در دیدار برگشت هم همین نتیجه تکرار شد و کار به وقت اضافه کشید، در وقت اضافه هم نتیجه تغییری نکرد و در ضربات پنالتی تیم بازل بهتر عمل کرد و راهی نیمه نهایی شد
به گزارش جهان به نقل از تابناک، تیم فوتبال رابین کازان روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو موفق شد چلسی را ۳ بر ۲ شکست دهد اما این تیم انگلیسی بود که در مجموع دو بازی رفت و برگشت پیروز شد و به نمیه نهایی لیگ اروپا راه یافت.

 فرناندو تورس مانند دیدار رفت در دقيقه ۵ براي چلسي گل زد تا اين تيم را يک بر صفر پيش بيندازد. ايوان مارکانو مدافع رابين کازان در دقيقه ۵۱ بازي را به تساوي کشيد اما تنها ۴ دقيقه بعد ويکتور موزس بار ديگر چلسي را پيش انداخت.

اين پايان کار نبود و گوکدنيز کارادنيز در دقيقه ۶۲ بار ديگر نتيجه را براي رابين کازان به تساوي کشاند و در دقيقه ۷۵ بيبرس ناچو از روي نقطه پنالتي گل سوم رابين کازان را به ثمر رساند تا اين تيم روسيه اي با نتيجه ۳ بر ۲ به پيروزي برسد اما با توجه به شکست ۳ بر يک اين تيم در ديدار رفت چلسي در مجموع دو بازي با نتيجه ۵ بر ۴ به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي رقابتها شد. عليرضا حقيقي دروازه بان ايراني رابين کازان در اين بازي در ليست ۱۸ نفره اين تيم قرار نداشت.

تیم چلسی در بازی رفت با نتیجه سه بر یک با در خشش فرناندو تورس (۲گل ۱۶ و ۷۰) و ویکتور موزس (۳۲) روبین کازان روسیه را برده بود . پابلو اوربیاز ۸۶ زننده تک گل تیم روسی بود.

چلسی با نمایشی خوب، توانست روبین کازان را در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا سه بر یک شکست دهد.

فنرباغچه ترکیه که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر لاتزیو را شکست داد و شگفتی آفرین شده بود، به تساوی یک بر یک رسید و به نیمه نهایی صعود کرد . لولیف برای لاتزیو و ارکین برای فنرباغچه گلزنی کردند .

در بازی رفت اگمن کورکماز ۴۵ و درک کویت ۹۰ زننده گل‌های تیم ترکیه‌ای بودند.

بنفیکا که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک بر نیوکاسل غلبه کرده بود .به تساوی یک بر یک رسید و به نیمه نهایی صعود کرد .

موره نو ۲۵، لیما ۶۵ و کاردوسو ۷۰ برای بنفیکا پرتغال گل زدند و دمبا ۱۲ برای تیم انگلیسی گلزنی کرد


در ضمن دیدار تیمهای تاتنهام و بازل سوئیس که در دیدار رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود در دیدار برگشت هم همین نتیجه تکرار شد و کار به وقت اضافه کشید، در وقت اضافه هم نتیجه تغییری نکرد و در ضربات پنالتی تیم بازل بهتر عمل کرد و راهی نیمه نهایی شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *