دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شکل ظاهری آیفون جدید عوض می‌شود

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 279696
پس از انتشار شایعات مختلف در مورد مدل جدید گوشی هوشمند اپل، سرانجام تصاویری از این محصول که احتمالا با نام آیفون 5S به بازار می‌آید منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، اگرچه این تصاویر کیفیت بالایی نداشته و در استدیو گرفته نشده است، اما می‌توان بخشی از مشخصات گوشی را در آن مشاهده کرد. در این گوشی جدید خبری از کلید سخت‌افزاری Home نیست و نمایشگر تا لبه‌های بدنه گوشی ادامه پیدا کرده است.
 
طراحی این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی تغییر کرده است و لبه‌های این محصول بر اساس مجوزی که اپل از شرکت Cupertino دریافت کرده، طراحی شده است.
 
باید توجه داشت که این نوع به‌خصوص طراحی مربوط به شرکت اپل نمی‌شود و این شرکت همواره تلاش کرده است طرح‌هایی به شکل مربع ارایه دهد. این طراحی همیشه به شرکت اپل امکان داده است از تمامی فضای گوشی استفاده کند و ظاهری شبیه به گوشی‌های هوشمند کلاسیک را در اختیار کاربران بگذارد.
 
باید توجه داشت که تاکنون تصاویر فراوان از مدل جدید گوشی هوشمند آیفون منتشر شده است که هنوز به درستی مشخص نیست کدام یک از آن‌ها مربوط به مدل نهایی این محصول می‌شود. لازم به ذکر است که بسیاری از پایگاه‌های خبری هم اطلاعات فراوان در مورد این محصول داده‌اند که اپل هنوز هیچ یک از آن‌ها را تایید یا تکذیب نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *