چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱

زورگیر هزار چهره دستگیر شد

جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 279682
رييس كلانتري 142 كن گفت: يك زورگير كه با چهره‌هاي متفاوت از مسافران زورگيري مي‌كرد توسط ماموران انتظامي دستگير شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران،سرگرد جمال حسني در تشريح خبر فوق گفت: در پي اعلام شكايت چندين تن از شهروندان در خصوص زورگيري اموالشان بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتي آغاز شد.
 
رييس كلانتري 142 كن اظهار داشت: پس از يك روز فعاليت اطلاعاتي و مراقبتي و همچنين چهره نگاري متهم توسط مالباختگان ماموران با وجود تفاوتهاي بسيار در چهره متهم، فرد مشخصي را مورد شناسايي قرار دادند.
 
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اظهار داشت: به دنبال اين موضوع ماموران با ورود به سطح منطقه و گشت زني هدفمند توانستند به فردي در كنار خيابان مشكوك شوند.
 
وي افزود: متهم با رويت ماموران اقدام به فرار كرد كه توسط ماموران آماده فاتب دستگير شد و در بازرسي بدني نيز از وي يك گاز اشك‌آور، 2 قبضه چاقو مخصوص زورگيري، يك عدد تراول تقلبي و بيش از 10 ميليون ريال پول نقد به صورت به هم ريخته كشف و ضبط كردند.
 
سرگرد جمال حسني ادامه داد: در حين انتقال متهم به كلانتري فردي به هويت مجتبي به ماموران واحد گشت مراجعه كرد و اظهار داشت: فرد دستگير شده دقايقي پيش از وي زورگيري كرده و اموالش را با تهديد چاقي به سرقت برده است.
 
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: پس از انتقال متهم به كلانتري و بررسي بيشتر مشخص گرديد كه متهم سر خود را تراشيده و از كلاه گيس و ريش مصنوعي براي ارتكاب جنايت خود استفاده كرده است.
 
وي خاطرنشان كرد: در نهايت متهم زماني كه خود را در چنگال قانون اسير ديد لب اعتراف گشود و به بيش از 10 فقره زورگيري از هموطنان اعتراف كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این فرد خطرش از آن دو زورگیری که اعدام شدند بیشتر است اگر اعدام آن دو فرد ادامه می یافت الآن مشکل ریشه ای حل شده بود متاسفانه ما کارهایمان مقطعی است و نتیجه خوبی ببار نمی آورد .