شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

بازی‌های کشورهای اسلامی به تعویق افتاد

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 279422
دبیرکل کمیته ملی المپیک از تعویق بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: ایران خواستار توضیح قانع کننده‌ای از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در خصوص تعویق بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شده است.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که قرار بود سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 16 تا 27 خرداد به میزبانی اندونزی برگزار شود، این بازی‌ها به دلیل پاره‌ای از مشکلات به زمان دیگری موکول شد.
 
بهرام افشارزاده با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: مسئولان کشور میزبان به دلیل مشکلات مالی، آماده نشدن تجهیزات و همچنین عدم امکانات کافی برگزاری این بازی‌ها را به زمان دیگری موکول کردند.
 
وی درپاسخ به این سوال که چه زمانی این بازی‌ها برگزار خواهد شد؟ اظهار داشت: احتمالا مهر یا آبان ماه سال جاری این مسابقات برگزار خواهد شد.
 
دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد میزبان تغییر پیدا کند؟ تصریح کرد: از این موضوع دقیقا اطلاعی ندارم اما ما از مسئولان برگزاری مسابقات خواستار توضیح قانع کننده درخصوص تعویق مسابقات مذکور شده‌ایم.
 
کاروان ایران در نخستین دوره بازی‌ کشورهای اسلامی با کسب 11 مدال طلا به عنوان چهارمی دست پیدا کرده بود. دومین دوره این مسابقات در شرایطی که قرار بود به میزبانی ایران پیگیری شود بنا به دلایلی برگزار نشد. کمیته ملی المپکی ایران قصد دارد کاروانی 90 نفره را به سومین دوره این بازی‌ها اعزام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *