پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

واکنش خلعتبری به شعارهای تماشاگران

شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 279034
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد: از فحاشی طرفداران استقلال ناراحت نیستم چرا که هواداران پرشوروپرتعداد تیم های استقلال وپرسپولیس سرمایه های ملی محسوب می شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، محمد رضا خلعتبری پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که فینالیست شدیم.

وی افزود:توانستیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و در ضربات پنالتی بر تیم استقلال چیره شویم.

خلعتبری در واکنش به این پرسش که پیشتر گفته بودید مصدوم هستید و نمی توانید برای سپاهان به میدان بروید!اظهار داشت: باید از دکتر تیم تشکر کنم که شرایط را به گونه ای فراهم کرد که بتوانم در این مسابقه حساس برای تیمم به میدان بروم و تاثیر گذار باشم.

وی افزود: 10جلسه صبح و بعد ازظهر فیزیوتراپی انجام دادم و توانستم به این بازی برسم و برای تیم گل بزنم ونقش مهمی درصعود سپاهان به فینال داشته باشم و مهمتر از همه چیز موفقیت سپاهان بود که امروز بدست آمد.

خلعتبری که باعث اخراج خسرو حیدری و 10 نفره شدن استقلال شده بود، در ادامه در خصوص مسائل پیش آمده در زمان اخراج خسرو حیدری گفت: درگیری خاصی نبود، خطایی روی خسرو انجام دادم و او هم واکنش نشان داد اما ما با هم دوست هستیم و مشکلی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *