دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲

دنیا منتظر شنیدن سخنان آیت الله خامنه ای

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب: 277131
آیت الله خامنه ای سخنان خود را در حرم مقدس امام رضا در شهرمشهد انجام خواهد داد و قرار است این سخنان همزمان به پنج زبان زنده دنیا منتشر شود.
سخنان مهم نوروزی رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از رویدادهای مهم هفته پیش رو در صدر اخبار بین المللی قرار دارد.

پایگاه اینترنتی شورای روابط خارجی آمریکا در تشریح اتفاقات مهم هفته پیش رو در تقویم میلادی از سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری عنوان یکی از این اتفاقات نام برد.
 
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000277/nf00277131-1.jpg
 
به گزارش جهان به نقل از صراط، این پایگاه خبری در این خصوص نوشت:آیت الله خامنه ایی روز 21 مارس(یک فروردین 92) به مناسبت سال نو ایران سخنرانی خواهد کرد و این سخنان بصورت زنده پخش خواهد شد.
بر اساس این گزارش این نوشته ادامه داد:آیت الله خامنه ای سخنان خود را در حرم مقدس امام رضا در شهرمشهد انجام خواهد داد و قرار است این سخنان همزمان به پنج زبان زنده دنیا منتشرشود.
تحلیلگر شورای روابط خارجی آمریکا افزود:این سخنرانی تبدیل به یک سنت شده و آیت الله معمولا از آن برای ارائه رهنمود استفاده می کند.
وی اضافه کرد:امسال دنیا منتظر شنیدن سخنان آیت الله خامنه ایی در خصوص انتخابات پبش رو و برنامه هسته ایی این کشور است.
پایگاه خبری شورای روابط خارجی آمریکا که چاک هگل وزیر دفاع فعلی آمریکا از اعضای آن بشمار می رود از سفر رییس جمهور جدید چین به روسیه، دهمین سالگرد حمله آمریکا به عراق و سفر اوباما به سرزمینهای اشغالی به عنوان دیگر رویدادهای مهم هفته پیش رو نام برده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *