جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

پايان یک گروگانگيري در تهران

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 276920
رييس کلانتري 150 تهرانسر گفت: زني که توسط مادر و فرزندي گروگان گرفته شده بود با تلاش ماموران انتظامي فاتب به آغوش گرم خانواده باز گشت.
به گزارش جهان، سرهنگ حسين اسماعيل زاده آذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: فردي به هويت علي در ساعت 2040 شب 22 اسفند ماه سال جاري به کلانتري مراجعه کرد و اظهار داشت: فردي خواهرش را به نام طاووس گروگان گرفته و با تماس هاي مکررش در ازاي آزادي خواهرم ، شوهر خواهرم را به نام بهنام طلب مي‌کند.
 
 رييس کلانتري 150تهرانسر اظهار داشت: در اين خصوص عوامل کلانتري با تفهيم يکسري از موارد پيچيده پليسي به علي توانستند گروگان گيران در روز جاري مجاب به حضور در محل و تحويل بهنام کنند.
 
اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد:ماموران صبح روز جاري با حضور در محل و تدابير پليسي به محض حضور گروگانگيران بلافاصله آنان را دستگير و زن قرباني را آزاد کردند و تمامي افراد را براي تکميل پرونده به مقر انتقال دادند.
 
وي افزود: با حضور متهمان و شکات در کلانتري در بازجويي فني و پليسي و در بررسي هاي انجام شده مشخص گرديد که گروگانگير به نام عليرضا در حال تردد در خيابان بازار بوده که ناگهان بهنام را که مدت‌ها از وي طلب داشته، در خيابان کنار همسرش مي‌بيند.
 
سرهنگ حسين اسماعيل زاده آذر اذعان داشت: به دنبال اين موضوع عليرضا با مادرش جلو رفته و بهنام از معرکه متواري مي‌شود و عليرضا و مادرش، زن بهنام(طاووس) را براي رسيدن به طلب خود گروگان مي‌گردند.
 
رييس کلانتري 150تهرانسر خاطر نشان کرد: در نهايت پرونده متهمان تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *