دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳

تکلیف آنها که خودروی گران خریدند چیست؟

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 275327
احتمال کاهش قیمت خودرو این روزها باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید خودرو دست نگه دارند.
تکلیف آنها که خودروی گران خریدند چیست؟
به گزارش جهان، خبر نوشت: تکلیف آنهایی که الان خودرو می‎خرند در صورت کاهش قیمت چیست. اگر قرار باشد الان قیمت خودرو گران باشد بعد ما بخریم و ارزان شود که اینطوری ما شدیدا ضرر می‎کنیم. من می‎خواهم یک پژو 206 تیپ پنج که ایران خودرو فروش آن را شروع کرده بخرم به نظرتان ارزان شود ضرر نمی‎کنم؟
 
این درحالی است که گروه صنعتی ایران خودرو در بخش‌نامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود اعلام کرد در صورت کاهش احتمالی قیمت محصولات این شرکت کاهش قیمت‌ها در تمام قراردادهای فروش قطعی و پیش فروش محصولات این شرکت اعمال خواهد شد.
 
براساس این بخش‌نامه مشتریان اگرچه محصولات مورد نظر خود را با قیمت قطعی خریداری می‌کنند اما در صورتی که تا زمان تحویل خودرو قیمت این محصولات کاهش یابد، خودروی مربوطه را به نرخ جدید دریافت خواهند کرد.
 
به این ترتیب اضافه نرخ دریافت شده به خریداران مسترد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غدیر کشاورز
Iran, Islamic Republic of
من چهارم دی ماه خرید قطعی پژو پارس در تبریز کرده ام 45 روزه . امروز 71 روز گذشته نمایندگی می گوید فعلا خبری نیست .
Iran, Islamic Republic of
میخواستن نخرن. اگر امثال اینا نریزن تو بازار و جنس گرون نخرن اینقدر تصاعدی جنس گرون نمیشه
این ها همون افرادی هستند که وقتی قیمت بالا میره به جای تحریم خرید...بازم میخرند و به تولید کننده میگن نگران نباش ما باز هستیم...همین آدمهایی که اتحاد برای نخریدن مرغ و پسته رو وقتی قیمتش سر به فلک میکشه از بین میبرن...همون بهتر که ضرر کنن......