دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

پاسخ سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی به احمدی نژاد

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 274524
سخنگو و عضو هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی تهران با تاکید بر اینکه هیات نظارت بر اساس مر قانون و آیین نامه اجرایی وزارت بهداشت عمل کرده است، گفت: برخی برای رسیدن به منافع سیاسی خود به دنبال کند کردن تیغ سپاه در راستای دفاع از آرمان های انقلاب هستند.
به گزارش جهان، دکتر عباس مسجدی در گفتگو با مهر افزود: سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی سربلند درآمده و هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی نیز از ظرفیت همه نهادهای انقلابی از جمله سپاه برای برگزاری سالم این انتخابات استفاده کرد.

وی افزود: هیات نظارت بر اساس مر قانون و آیین نامه اجرایی موجود که مصوب وزیر بهداشت است عمل کرده است. هیات نظارت جایی است که آبروی افراد را حفظ کرده اما در عین حال حرف های نگو زیاد دارد و در موقع مقتضی مسائل را به جامعه پزشکی و ملت اعلام می کند.

مسجدی یادآور شد: برخی به دنیال سیاسی کردن انتخابات نظام پزشکی هستند و با این وجود ما روز 4 اسفند انتخابات را در کمال سلامت برگزر کردیم و داوطلبان دو روز بعد از آن نیز امکان اعتراض داشتند.

وی اضافه کرد: در همین راستا صندوق داروسازی علی رغم تمام اطمینان به ناظران در حضور نامزدها و نمایندگان قانونی آنها بازشماری شد و حتی یک رای هم تغییر نکرد.

عضو هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی تهران اظهار داشت: هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی برای احراز صلاحیت کاندیداها از ماده 3 قانون استفاده کرده و بر اساس قانون محل هایی هم برای استعلام ها در نظر گرفته شده است که یکی از این محلها سپاه بوده و هیات نظارت از همه ظرفیت ها استفاده کرده است.

وی یادآور شد: علیرغم اینکه برخی قصد برخورد سیاسی با این انتخابات صنفی و پزشکی دارند اما این انتخابات نسبت به دوره قبل با افزایش مشارکت 20 درصدی مواجه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا نظرات را فیلتر میکنی ؟؟؟؟