يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

حاشیه‌های بازی استقلال و صنعت نفت

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 273338
تیم فوتبال استقلال تهران در حالی توانست در نخستین روز از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی دست یابد که نیمه نخست این بازی تحت تاثیر پیروزی ارزشمند تیم ملی کشتی آزاد ایران برابر آمریکا قرار داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه با برتری 2 بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید که حواشی این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* علی فتح‌الله‌زاده که دو روز پیش از سمت خود کناره گیری کرده بود، در این بازی به شدت توسط هوادارن استقلال مورد تشویق قرار گرفت. هواداران استقلال در ابتدای نیمه دوم شعار "عباسی، فتح‌الله، استقلال قهرمان" را سردادند.

* حدود 10 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه در دقیقه 20 و پس از بلند شدن فرهاد مجیدی از روی نیمکت، به شدت این بازیکن را تشویق کردند. حتی در ابتدای نیمه دوم هواداران استقلال با شعارهایی خواستار ورود وی به زمین مسابقه شدند.

* امیر قلعه‌نویی از ابتدا تا انتهای این دیدار در کنار زمین ایستاده بود و نکات فنی را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد. فیروزی سرمربی تیم نفت برخلاف قلعه‌نویی تنها روی نیمکت تیمش نشسته بود و دستیاران وی در کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان منتقل می‌کردند.

* باتوجه به هزمان بودن دیدار تیم ملی کشتی آزاد ایران و نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و صنعت نفت، خبرنگاران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیگیر این کشتی بودند و با پیروزی‌های پی در پی کشتی‌گیران ایران در مقابل آمریکایی‌ها بسیار خوشحال شده و حتی برای دقایقی به تشویق آنها پرداختند.

* گوینده ورزشگاه آزادی چندین بار پیروزی تیم ملی کشتی آزاد ایران در برابر آمریکا را به حاضرین در ورزشگاه تبریک گفت.

* فرهاد مجیدی در بین دو نیمه همراه با سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده به گرم کردن پرداخت که تماشاگران استقلال این سه بازیکن را تشویق کردند. تشویق مجیدی در زمان ورود به زمین و پس از گلزنی بیشتر شد و هواداران استقلال با شعارهای این بازیکن را فاتح دربی و مشکل گشای تیم خود خواندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *