يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

احتمال افزایش کاندیداهای پایداری به 5 نفر

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 271964
دبیر جبهه پایداری با بیان اینکه در حال حاضر به 5 نفر رسیدیم و اگر بتوانیم به یک فرد اصلح برسیم این کار را انجام می‌دهیم، گفت: البته ممکن است یک نفر به این تعداد اضافه شود.
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با فارس درباره آخرین وضعیت نامزدهای مد نظر جبهه پایداری، با بیان اینکه دوستان در جبهه جلساتی دارند و به دنبال بهترین فرد هستند، اظهار داشت: ابتدا 50تا 60 نفر از کسانی که احتمال آمدن آنها وجود داشت در جبهه مطرح بود.
 
حجت‌الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: ویژگی‌های فکری و اعتقادی تمام این افراد در جبهه مورد بررسی قرار گرفت و دایره  تنگ‌تر شد تا به 5 نفر رسیدیم و اگر بتوانیم به یک فرد اصلح برسیم این کار را انجام می‌دهیم.
 
دبیر کل جبهه پایداری تصریح کرد: جبهه پایداری طی جلساتی درباره این افراد صحبت کرده و نمراتی نیز به آنها داده است؛ البته ممکن است یک نفر هم اضافه شود لذا رسیدن به نامزد اصلح هنوز کار دارد.
 
وی در پاسخ به سوالی که آیا تا اسفندماه نامزد جبهه پایداری قطعی‌ می‌شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد:  به امید خدا. البته کار فشرده صورت می‌گیرد اما تشخیص افراد کار آسانی نیست چرا که باید بر اساس شاخص‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری، منشور اصولگرایان، قانون اساسی و تجربه و ولایتمداری افراد تصمیم‌گیری کنیم تا نمره خوبی به فرد مورد نظر خود بدهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *