دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

هشدار روسیه درباره ماجراجویی علیه ایران

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 271492
"ویتالی چورکین" نماینده روسیه در سازمان ملل متحد ضمن هشدار درباره حمله احتمالی آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران، اقدام نظامی علیه ایران را گامی غیرمنطقی و خطرناک خواند.
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، هرگونه ماجراجویی نظامی احتمالی علیه ایران را اقدامی غیرمنطقی و خطرناک خواند و درباره عواقب آن به غرب هشدار داد.
 
به گزارش مهر به نقل از رادیو"صدای روسیه"، "ویتالی چورکین" نماینده روسیه در سازمان ملل متحد ضمن هشدار درباره حمله احتمالی آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران، اقدام نظامی علیه ایران را گامی غیرمنطقی و خطرناک خواند.
 
وی با بیان اینکه، تا کنون هیچ یک از اعضای گروه 1+5 تایید نکرده اند که ایران تصمیم به ساخت سلاح هسته ای دارد، افزود: امیدوارم که منطق، مانع اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه ایران شود.
 
وی همچنین گفت : زمان برای حل سیاسی مسئله(هسته ای ایران) وجود دارد و هرگونه اقدام نظامی می تواند روند مذاکرات با ایران را مختل کند و امکان از سرگیری مذاکرات را از بین ببرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *