دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

جشن پیروزی انقلاب در قلب آمریکا+تصاویر

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 271331
جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن، پایتخت آمریکا امروز برگزار شد.
جشن پیروزی انقلاب در قلب آمریکا+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شرکت ایرانیان مقیم آمریکا در محل دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا امروز برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن و همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط جوانان آغاز شد، یکی از جوانان حاضر به اجرای دکلمه ای درباره انقلاب پرداخت.

همچنین «مهدی عاطفت»، سرپرست جدید دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن پس از خوشامدگویی به میهمانان، به تحلیل ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران پرداخت. 

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد بحرینی، رئیس مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن نیز در خصوص زوایای گوناگون انقلاب و ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام گفت: علاوه بر فقاهت حضرت امام(ره)، عرفان نظری و عملی ایشان بود که انقلاب را به موفقیت رساند. وی به چرایی شکل گرفتن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم درباره ریشه های انقلاب اسلامی تحقیق کنیم باید علاوه بر بررسی رفتارهای ملت ایران، پیرامون ابعاد وجودی و شخصیت حضرت امام رحمه الله علیه نیز تحقیق و پژوهش انجام دهیم.

وی ویژگی برجسته حضرت امام(ره) را تلفیق عرفان با شریعت عنوان و تصریح کرد: در 100 سال اخیر کسی را مانند امام نداریم که در ابعاد سیاست، فقه، شریعت و عرفان، یک ملت در مقابل ایشان لبیک بگویند.

آیت الله شیخ عباس مصباح زاده نیز در این مراسم درباره شخصیت حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن اشعاری سروده و افزودند: مردی بزرگ نظیر حضرت امام(ره) می تواند انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) و ظهور امام زمان متصل کند.

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *