چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

"توضیح المسائل" اندرویدی شد

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 270332
نرم افزارهای اندرویدی «توضیح المسائل» و «مناسک حج» آیت‌الله مکارم شیرازی به همت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر این مرجع تقلید در اختیار مقلدان قرار گرفت.
 به گزارش جهان پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از سال گذشته اقدام به تولید نرم‌افزارهایی ویژه گوشی‌های همراه و تبلت‌ها برای سیستم عامل اندروید کرده و سعی دارد آثار فقهی و سایر کتاب‌های معظم له را از این طریق در اختیار مقلدان و سایر علاقه‌مندان قرار دهد.
 
آخرین کتاب‌های عرضه شده به این صورت «توضیح المسائل» و «مناسک حج» آیت‌الله مکارم شیرازی هستند که نسخه اندرویدی آن‌ها در بخش نرم افزارهای پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید قرار گرفته‌اند.
 
گفتنی است در گذشته نیز بیشتر آثار فقهی و علمی آیت‌الله مکارم شیرازی برای گوشی‌های همراه و کامپیوترهای رومیزی، مخصوص سیستم‌های عامل ویندوز و جاوا طراحی شده بود.
 
مقلدان، حوزویان و پژوهشگران علوم حوزوی می‌توانند این نرم افزارها را از این لینک در سایت اینترنتی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *