چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

پیراهن‌پرسپولیس برای‌خیلی‌ها گشاداست

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 269628
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران گفت: مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از هفته ها گل نزدن، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.
به گزارش جهان، ˈفرشاد پیوسˈ که بارها سابقه آقای گلی لیگ فوتبال باشگاه های ایران را در کارنامه دارد و از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شود، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: معتقدم پرسپولیس نسبت به ابتدای فصل روند بهتری را در پیش گرفته و بازی های نسبتا خوبی را از این تیم شاهد هستیم اما هنوز مشکلات زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل، بازیکنان پرسپولیس سرمربی پرتغالی را دوست نداشته و برای وی بازی نمی کردند اما ˈیحیی گل محمدیˈ ارتباط خوبی با اعضای تیم ایجاد کرده و برخی از مشکلات را از بین برده است.

پیوس در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای این تیم تصور می کند، عنوان کرد: پرسپولیس باید لیگ برتر را فراموش کند و به طور یقین جایی در بین هفت تیم بالای جدول لیگ برتر نخواهد داشت و می بایست تمامی تلاش اعضای تیم برای جام حذفی باشد.

وی گفت: بازی های لیگ برتر بهترین فرصت است تا بازیکنان آماده حضور در جام حذفی شده و با قهرمانی در آن ناکامی خود در لیگ را جبران کنند.

آقای گل اسبق فوتبال ایران در خصوص گل نزدن مهاجمان پرسپولیس اذعان کرد: مهاجمان پرسپولیس، اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. در طول بازی باید حداقل 4 توپ خوب به مهاجم برسد تا وی یک یا دو گل بزند.

پیوس گفت: در پرسپولیس بازی ترکیبی، پاس های در عمق دفاع حریف و شوت های از راه دور دیده نمی شود و به همین دلیل مهاجمان، فرصت های اندکی داشته و با استرس زیاد آن را از دست می دهند.

وی ادامه داد: کریم انصاری فرد و محمد قاضی در تیم های گذشته خود از بهترین گلزنان بودند اما در پرسپولیس فرصتی ایجاد نمی شود و اگر هم توپی به آنان برسد، با فشار زیادی که روی آنهاست، آن را از دست می دهند.

وی افزود: گل محمدی یک مدافع است و انصافا مشکلات خط دفاعی سرخپوشان را برطرف کرده است اما گمان می برم، یک مهاجم نیز باید در کادر فنی پرسپولیس بوده و با مهاجمان تمرینات اختصاصی داشته باشد تا این ضعف از بین برود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس هرچند سال یک بار مدعی قهرمانی در لیگ برتر می شود، گفت: دلیل اصلی آن تغییر پیاپی مدیریت است و هر مدیری که می آید، سیاست جدیدی را با خود آورده و در نهایت سیستم باشگاه را تغییر می دهد. تا زمانی که به تیم های پایه توجه نشود و فقط نتیجه گرا باشیم، این مساله وجود خواهد داشت.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل این است که امروزه بیشتر بازیکنان برای پول به پرسپولیس می آیند. در گذشته ما کمترین پول را دریافت کرده و با تمام وجود برای تیم بازی می کردیم اما حالا پیراهن پرسپولیس برای خیلی ها گشاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *