دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
رسانه ها خبر دادند؛

شرکت عربستان در کنفرانس امنیتی مونیخ

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب: 269619
عربستان اعلام کرد معاون وزیر امور خارجه این کشور در راس هیئتی در کنفرانس امنیتی مونیخ آلمان شرکت می کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر از خبرگزاری عربستان، هیئتی از سوی عربستان به ریاست ترکی بن محمد بن سعود معاون وزارت امور خارجه عربستان در چهل و نهمین دوره کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت می کند.

این کنفرانس از اول تا سوم فوریه(۱۳ تا ۱۵ بهمن) در مونیخ آلمان برگزار می شود. سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان، معاون خود را به این کنفرانس اعزام می کند.

کنفرانس امنیتی مونیخ هر ساله با حضور حدود ۳۰۰ نفر از جمله مقامات بلندپایه(نخست وزیر، وزیران امور خارجه، دفاع و ...) کشورهای مختلف و نیز کارشناسان مطرح از کشورهای عضو دائم شورای امنیت و کشورهای غربی و برخی کشورهای آسیایی و عربی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، کنفرانس امنیتی مونیخ در دوره امسال خود، مهمترین مسائل در زمینه سیاسی، امنیتی و تحولات اقتصادی جهان را بررسی می کند.

همچنین در حاشیه این کفرانس، چندین همایش و جلسه برای بررسی مهمترین مشکلات منطقه ای و بین المللی و پیامدهای آن و همچنین راههای تقویت همکاری بین المللی برای مقابله با آن برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *