شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

نجفی:هاشمی نامزدشود حمایتش می‌کنیم

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 269518
وزیر آموزش و پرورش دولت سازندگی معتقد است اگر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود اصلاح‌طلبان از او حمایت خواهند کرد.
به گزاش جهان به نقل از تسنیم  محمدعلی نجفی وزیر آموزش و پرورش دولت سازندگی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حسن حبیبی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: نمی‌توان به این سؤال شفاف پاسخ داد چرا که تصمیمم برای حضور انتخابات منوط به تصمیم جمع اصلاح‌طلبان است و تصمیم جمعی اتخاذ خواهد شد.

معاون رییس جمهور در دولت اصلاحات افزود: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته‌اند نمی‌توانم پاسخ شفافی درباره حضورم در انتخابات بدهم.

عضو  شورای شهر تهران تأکید کرد: اصلاح‌طلبان به‌صورت کلی در جلساتی که دارند هنوز در این مرحله هستند که کم‌وکیف حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری چگونه باشد؛ یعنی با یک کاندیدای حداکثری شرکت کنند یا به‌شکل دیگر؟ اگر تکلیف این تصمیم روشن شود بعدها وارد مصادیق خواهند شد لذا با توجه به اینکه هنوز حضورشان مشخص نیست کاندیدایی هم مشخص نشده است.

نجفی در پاسخ به این سؤال که کاندیدای حداکثری اصلاح‌طلبان به چه معنی است، گفت: کاندیدایی که کاملاً اصلاح‌طلب، دارای قدرت دفاع از مواضع اصلاح‌طلبان و تبیین این مواضع است که در رأس این افراد آقای خاتمی است و افراد دیگری هم در این زمینه وجود دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سیدمحمد خاتمی چراغ سبز درباره حضورش در انتخابات نشان داده است، گفت: ایشان فعلاً چراغ سبزی نشان ندادند.

نجفی ادامه داد: اگر آقای هاشمی کاندیدا شود فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان از ایشان حمایت خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات در پاسخ به این سؤال که مصطفی کواکبیان هم مورد حمایت جریان اصلاحات خواهد بود، گفت: بنده در مورد افراد فعلاً نظری نمی‌دهم البته افرادی که در معرض کاندیداتوری هستند تعدادشان زیاد است و با توجه به اینکه بحث کلی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مشخص نیست نمی‌توانم در مورد افراد نظری بدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهد
Iran, Islamic Republic of
این همان هاشمی است که بعد از به اینکه خاتمی رئیس جمهور شد اصلاح طلبان در خصوص ایشان کتاب عالیجناب سرخ پوش و نوشتن و یا در سخنرانی های جناحیشون هاشمی رو می کوبیدن!!!
خدایا عاقبت بخیرمان گردان