دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تحلیل بامزه از پوشش بازی دربی و ورود روحانیون به فوتبال

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 268400
روزنامه جمهوری اسلامی از پرداختن بیش از حد تلویزیون به فوتبال انتقاد کرد و این که دست‌های مرموزی می‌خواهد روحانیون جوان را نیز به این معرکه وارد کند.
تحلیل بامزه از پوشش بازی دربی و ورود روحانیون به فوتبال
به گزارش جهان، روزنامه جمهوری اسلامی در مطلب جالبی نوشت: تب فوتبال بار دیگر توسط رسانه ملی به جان جامعه افتاد. رادیو و تلویزیون در چند روز گذشته با بزرگ‌نمائی مسابقه لیگ برتر جام خلیج فارس که دیروز عصر میان تیم‌های پیروزی و استقلال در استادیوم آزادی برگزار شد، تلاش کردند این مسابقه را به خبر اول کشور تبدیل کنند و سایر خبرها را تحت الشعاع قرار دهند. تعجب آورتر اینکه دیروز شبکه‌های تلویزیونی از جمله شبکه اول سیما، این مسابقه را در صدر اخبار نیم روزی خود قرار دادند و حتی آن را بر خبر هفته وحدت و ایام میلاد فرخنده حضرت رسول مکرم اسلام نیز مقدم داشتند! طرفه اینکه عمده کردن اخبار مربوط به این دو تیم در دوران طاغوت نیز از شگردهای رادیو تلویزیون آن زمان بود. لابد صرفنظر کردن از عنوان "پیروزی" و بازگشت به "پرسپولیس" نیز نوعی نادیده گرفتن پیروزی بر طاغوت است. نوبت صرفنظر کردن از "استقلال" چه وقت برسد، خدا می‌داند! ضمناً دست‌های مرموزی تلاش می‌کنند روحانیون جوان را هم وارد این معرکه کنند،‌ خدا خیر پیش بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *