دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

خودم هم از سهمیه‌بندی‌ام گیج شدم

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 268247
بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: هر روز یک سهمیه برای ما در نظر می‌گیرند و این موضوع برایم گیج کننده است.
به گزارش جهان، بنیل کوچویی در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضورش در دانشگاه آزاد و جدایی از لیگ چین اظهار داشت: در چین شرایط خوبی داشتم و مربیان راضی بودند اما به دلیل اینکه باید پاسپورتم را ماه به ماه تمدید می‌کردم شرایط سخت بود و به همین دلیل باشگاه خواست که جدا شوم.

از سوی دیگر دانشگاه آزاد هم مرا می‌خواست و در نهایت به این تیم آمدم. دانشگاه آزاد شرایط خوبی دارد و مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شناخت زیادی از من دارد و اولین کسی بود که مرا وارد لیگ ایران کرد. یک مقدار مصدوم داریم که با رسیدن آنها می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد شکست برابر همیاری زنجان گفت: اولین حضورم در تیم بود و بازی خوبی را انجام دادیم تا ثانیه‌های پایانی از حریف پیش بودیم اما تمرکزمان کمی از دست رفت و همین باعث شد که با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کنیم. شانس زیادی برای پیروزی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

کوچویی که به عنوان یار خارجی به دانشگاه آزاد پیوسته است در پاسخ به این سؤال که شما ابتدا سهمیه ملی بودید اما به عنوان یار خارجی در لیگ برتر بازی می‌کنید، چرا این اتفاق افتاده است،‌ عنوان کرد: ابتدا سهمیه ملی بودم اما در حال حاضر به عنوان یار خارجی بازی می‌کنم. خودم هم این موضوع را متوجه نمی‌شوم. یک روز می‌گویند ملی و یک روز دیگر خارجی. این برایم گیج کننده است. اما به هر حال فعلا در لیگ بازی می‌کنم و به سایر مسائل کار ندارم.

بازیکن دانشگاه آزاد در مورد اینکه تیم ملی در ماه‌های آینده رقابت‌های حساسی پیش رو دارد و اینکه امیدوار است به تیم ملی دعوت شود، تاکید کرد: خیلی دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم و تمام سعی و تلاشم برای همین است. امیدوارم در رقابت‌های آینده یکی از نفرات نهایی ایران باشم و به هدفم برسم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *