شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۱

واکنش نجف‌زاده به اظهارات سلحشور

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 266087
کامران نجف‌زاده در پی انتقاد تند فرج‌الله سلحشور از او اظهار کرد: ترجیح می‌دهم سکوت کنم و واکنشی نداشته باشم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این خبرنگار واحد مرکزی خبر که در یکی از آیتم‌های «صرفا جهت اطلاع» به فرج‌الله سلحشور پرداخته بود، واکنش این کارگردان را در پی داشت؛ سلحشور در گفت و گویی درباره‌ی احتمال اجرای یکی از مراسم‌های جشنواره فیلم فجر توسط کامران نجف‌زاده گفته است: سینمای ما لیاقتش همین است؛ سینمایی که ارزشی نباشد و بر مبنای ارزش‌ها حرکت نکند امثال نجف‌زاده‌ها باید برایش کار کنند نه بچه ارزشی‌ها؛ ما همچین سینمایی داریم.

نجف‌زاده در برنامه اخیر «صرفا جهت اطلاع» هم به محمدرضا شریفی‌نیا پرداخت و از اینکه همزمان چند سریال با بازی او در حال پخش است انتقاد و از این مساله به عنوان قحط البازیگر یاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
فقط می تونم بگم متاسفم
Germany
چقدر این نجف زاده عاقله
باید افرین گفت به نجف زاده و تاسف بود برای سلحشور
نجف زاده هم حالش خوشه
Iran, Islamic Republic of
فقط نجف زاده
Iran, Islamic Republic of
نجف زاده دوست داریم! هیچ آدمی در هیچ جایی معصوم نیست که اشتباهی نداشته باشه. بابت یک اشتباه نباید شخصیت کامل اون شخص رو زیر سوال برد! البته من نمیدونم آقای نجف زاده راجع به آقای سلحشور چی گفته. اما به فرض که مطلب خلافی هم گفته شده باشه، جزاش این نیست که کل شخصیت دوست داشتنی و کارهای ارزشمند و ارزشی کامران نجف زاده رو که فقط برخی از اونها در سالهای اخیر نشون داده شده یا مردم فهمیدند، با چنین الفاظی زیر سوال برد.
از جناب آقای سلحشور بعنوان یک نویسنده و کارگردان ارزشی و انقلابی و اسلامی توقع استفاده از ادبیات وزین تری است.
آقای سلحشور شما که دم از تدین و تعهد می زنید بیشتر و بیشتر از این حرفها باید از خودتون سعه صدر نشون بدبد
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی به این سلحشور بگه چیکار داری هی از این و اون اسم میبری بخدا داری آبروی ما حزب اللهی ها رو هم می بری آخه نجف زاده که خیلی کارش درسته واسه چی گیر می دی بهش این نجف زاده با گزارش های انتقادیش گاهی خدمتی به انقلاب می کنه که امثال سلحشور باید سالها بدوند تا چنین خدمتی بکنند...
Iran, Islamic Republic of
نجف زاده متاسفانه، مروج گستاخي و بي احترامي در جامعه است

با اين الگودهي كه دارد ، جوان ايراني اينجوري در محيط درس و كار حرف بزنه، با تيپا ميندازنش بيرون

پس چه بهتر كه با احترام و پنبه سر ببرد. هر چند از اصل كارش حمايت ميكنم اما شيوه غير قابل قبولي دارد.
Iran, Islamic Republic of
به بهانه خبرنگار بودن هر چی می خواد میگه بعد اگه کسی اعتراض کنه می گن آزادی نداریم.
این آقای نجف زاده وفتی خودش پاریس بود چنان گزارشهای آنچنانی و بی محتوا ارسال میکرد که داد همه رو در آورده بود حتما گزارش بهترین نانوای فرانسوی که یک افریقایی است یادتان هست.. حالا از گزارشهای دیگر همکارانش ایراد میگیره وافعا که....