شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

برخورد BMW با بنز جنایت سعادت‌آباد را رقم زد

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 265819
کارآگاهان متهم به قتلی را که در جریان تصادف BMW و بنز مرتکب قتل شده بود، دستگیر کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا،‌ وقوع یک فقره درگیری در سعادت‌آباد پایین‌تر از میدان کاج نبش خیابان یازدهم در ساعت 01:20 نهم دی ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد.
 
با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد که راننده یک دستگاه خودرو BMW با دو سرنشین جوان یک دستگاه خودرو بنز درگیر شده که با بالاگرفتن درگیری و دخالت سایر افراد، یکی از سرنشینان خودرو بنز به هویت «حامد.ح» 31 ساله در حالی که از سوی راننده خودرو BMW به هویت «اشکان.ز» 29 ساله زیر گرفته می‌شود، به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل و به علت شدت صدمات فوت می‌کند.
 
با توجه به مرگ یکی از سرنشینان خودرو بنز، پرونده مقدماتی با موضوع "درگیری منجر به جنایت" تشکیل و به دستور رسولی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
با انتقال اشکان به اداره دهم و در حالی که در زمان دستگیری توسط کلانتری مشخص شد که وی اقدام به شرب‌خمر کرده، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه درگیری شد و گفت که سرنشینان خودرو بنز قصد داشته‌اند تا با استفاده از سلاح‌سرد اقدام به زورگیری از وی کنند.
 
در ادامه رسیدگی به این پرونده و با شناسایی شاهدان صحنه و انجام تحقیقات میدانی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که راننده خودرو BMW در حین اجرای حرکات نمایشی با آینه بغل یک دستگاه خودرو بنز برخورد کرده که همین موضوع باعث درگیری اولیه آنان می‌شود؛ در ادامه سه سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پروتون، با مشاهده صحنه درگیری و با توجه به تنها بودن راننده خودرو BMW و به طرفداری از وی در درگیری دخالت می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود تا مقتول (یکی از سرنشینان خودرو بنز) با استفاده از قمه به آنان حمله‌ور شده و یکی از آنان را مجروح کند؛ همزمان با ازدحام ایجاد شده ناشی از دخالت سایر افراد و در حالی که تعدادی از رهگذران با مقتول درگیر شده و او را به زمین انداخته بودند، اشکان (متهم اصلی پرونده) سوار خودرو BMW شده و مقتول را زیر می گیرد.
 
اشکان در بازجویی‌ اعتراف کرد: پس از به امانت گرفتن خودرو BMW متعلق به یکی از دوستانم، در خیابان سعادت‌آباد بالاتر از میدان کاج در حال عبور و انجام حرکات نمایشی بودم که آینه خودرو به یک دستگاه خودرو بنز برخورد کرد که همین موضوع باعث درگیری لفظیم با سرنشینان بنز شد که ادامه آن منجر به درگیری فیزیکی شد؛ با توجه به این که دو سرنشین خودرو بنز نسبت به من قوی‌هیکل بودند، چند تن از افراد عبوری از جمله سرنشینان یک دستگاه خودرو پروتون با سه سرنشین به کمکم آمدند که ناگهان متوفی بوسیله قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که با ضربات قمه اقدام به زخمی‌کردن یکی از آنان کرد؛ در ادامه و با توجه به شلوغی جمعیت، راننده بنز سوار خودروی خود شد و از محل متواری شد؛ در این زمان، متوفی که با قمه به سوی مردم حمله‌ور شده بود، روی زمین افتاد و من نیز از فرصت استفاده کرده، سوار خودرو BMW شده و از روی وی رد شدم.
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی دقیق هویت سرنشین خودرو بنز متواری شده از محل درگیری، اقدامات میدانی انجام و به دستور بازپرس، راننده خودرو بنز به هویت «شهرام . ب» 27 ساله نیز دستگیر و با قرار مناسب برای انجام تحقیقات به اداره دهم منتقل شد.
 
وی گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت برای وی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *