يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۲۵
ابراهیمی انتقاد کرد؛

اظهارات تعجب‌آور رفسنجانی و احمدی‌نژاد/ مشکل از شماست نه انتخابات

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 265814
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت: افرادی که از انتخابات آزاد حرف می‌زنند، از ۳۴ انتخابات، مجری ۲۴ انتخابات بوده‌اند، باید پرسید آن زمان که خودتان در راس بودید، انتخابات مشکلی نداشت؟! پس مشکل از آن‌هاست، نه انتخابات.
به گزارش جهان،‌ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز که در مورد طرح موضوع «انتخابات آزاد» و هشدار مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در این خصوص با خبرنگار فارس،‌ گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: امروز دشمن تمام توجهش به انتخابات است و تمام بردش نیز در همین مورد است که زمزمه‌هایی برای آشوب در انتخابات 92 به زبان دیگری که در آشوب‌های 88 بیان می‌شد، مطرح است.
 
وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری 92 فتنه دیگری در پیش است ولی افسوس ما این است که آن زمان فقط اصلاح طلبان بودند که در فتنه سال 88 برای نظام و خود ایجاد زحمت کردند اما الان یک سری افراد که سوابق خوبی دارند و برچسب اصولگرایی بر تن دارند، طبل مخالفت با نظام را ساز می‌کنند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه افرادی که از انتخابات آزاد حرف می‌زنند، خودشان 24 انتخابات از 34 تا را مجری بوده‌اند، گفت: حال باید از آنها پرسید آن زمان که خودتان در راس بودید انتخابات مشکلی نداشت؟ مشکل از شماست نه انتخابات.
 
* به رفسنجانی اطلاعات غلط می‌دهند
 
ابراهیمی در ادامه به تحلیل طرح انتخابات آزاد از زبان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت: دور و بر آقای هاشمی رفسنجانی را افرادی تشکیل می‌دهند که اطلاعاتی غلط به وی می‌رسانند. امروز اظهارات آقای هاشمی برای ما جای تعجب است که چرا اینگونه حرف‌ها را می‌زند.
 
وی اظهار «انتخابات آزاد» از زبان اصلاح طلبان و عناصر اصلی این جریان را به دور از ذهن ندانست و گفت: آن چه که امروز برای ما تعجب آور است، اینکه امروز آقای احمدی نژاد و برخی دولتی‌ها هم سخنانشان بوی اصلاح طلبان را می‌دهد.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان تاکید کرد: ‌مردم ما فتنه سال 88 را دیده‌اند و بصیرت‌شان دو چندان است و اجازه نخواهند داد فتنه 92 شکل بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب شما بروید و اطلاعات درست به ایشان بدهید
چگونه فردی در راس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از "اطلاعات درست" محروم می باشد یا نمی تواند از این "اطلاعات درست" تفسیری را بدست آورد که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران و در راس همه آنها رهبر عزیز انقلاب بدست آورده و متوجه شده اند؟ چرا ایشان هنوز بیشتر از پنج ماه به انتخابات مانده است و هنوز کاندیدایی برای این انتخابات رسما معرفی نشده ، صحبت از "انتخابات آزاد" می کند؟ چرا مواضع سیاسی ایشان اینگونه تعجب آور با "بی-بی-سی" همخوانی دارد؟ اصلا مملکت ما چه احتیاجی به ایشان و دوستان "متوسط و بالای شهر و فرنگ نشین" ایشان دارد؟ ...
چرا اصرار دارید احمدی نژاد رو وارد این جریان کنید؟ خیلی منافع شما رو زیر پا گذاشته که این قدر ازش می ترسید؟!
آقای ابراهیمی البته شما میدانید که سال 88 کی پشت آن فتنه ها بود و همه مردم هم میدانند !!! منتهی برای حفظ آبروی ظاهری بعضی افراد بد نیست اینگونه وانمود کنیم که آن قضایا فقط متعلق به بعضی از اصلاح طلبان بوده .
Iran, Islamic Republic of
اوني كه خوابه رو ميشه بيدارش كرد اما اوني كه خودشو به ...
هاشمي خودش خوب ميداند چي مي گه و چه ميكنه !!!
...
هاشمی سیاستمدار کیسی است میداند چه بگوید آیا واقعا انتخابات کانالیزه شده نیست؟
اقای رفسنجانی نمیخواد سینه چاک اداره کشور باشی اگه راست میگی باید در تربیت فرزندانت وقت بیشتری بذاری چون مثل اینکه سیاست شما رو از خانواده دور کرده
ول کن این سیاست رو به آخرتت برس که شما هم در محضر خدا شرمنده نشوی
الحمدلله بصیرت وبینش مردم ولایتمدار ایران به ادرسهای غلط این وان هیچ وقعی نمی نهند.ورشکستگان سیاسی بغیر از اینکه خود را بیشتر وبیشتر از چشم میندازند،کار دیگری از پیش نمی برند.باید به وضع جریانهای سیاسی خاص در انتخاباتهای قبل بنگرند که چگونه با عدم اقبال مردم انقلابی مواجه شدند، لااقل عبرت بگیرند.
م... فرد سادلوحی بود ولی هاشمی نه
شاید اگر از موسوی بپرسند واقعا رای اوردی بگه آره ولی هاشمی میداند که کی رای اورد کی رای نیاورد
هاشمی میداند چه می گوید و برای چه این را می گوید
در کربلا برخی مشکل جهل داشتند ولی برخی مشکل حب دنیا
البته محض احتیاط و اتمام حجت کسانی بروند و اطلاعات صحیح بهش بدن نصیحت کنند شاید هاشمی توبه کند
کار به کجا رسیده که میگن هاشمی اطلاعات غلط داره.... ضمنا ما نفهمیدیم انتخابات آزاد چه ایرادی داره که نباید بگیم؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام :
امیدواریم که ایشان هم اطلاعات غلط به مردم ندهند.
یقین مردم بودندکه گفتند فرزند ایشان رفته است در لندن دکترا بگیرد .
یقین مردم بودند گفتند که فرزند ایشان رفته بدنبال سر و سامان دادن به امورات دانشگاه آزاد در ان طرف دنیا .
و یقین مردم بودند که در انتخابات قبل .....
قدرت طلبی انسان را نابینا میکند
بدبختی ما این است تا انتخابات قبل همه مسئولین میگفتند که انتخابات آزاد وسالم است حالا چطوراست همه آقایان مخالف انتخابات آزاد شده اند و این همه دارن هیاهو میکنند. خب انتخابات مگر نباید آزاد و سالم باشد.
انشالله مردم جواب این خاندان مقام پرست را خواهند داد....
ما منتظر فتنه بزرگتر هستیم تا ریشه ان را هم بخشکانیم و از چهار سال پیش به دستور مقام معظم رهبری اماده باشیم-
Netherlands
سخن گفتن از انتخابات آزاد باید عملی مجرمانه تعریف شود تا با گویندگان برخورد قضایی صورت گیرد
Iran, Islamic Republic of
وای به حال رییس تشخیص مصلحت مملکتی که اطلاعات غلط بهش بدن نه عزیز برادراطلاعات غلط بهش نمی دن ایشان ... چون خودش را فراتر از نظام و قانون و رهبری میداند و خیال میکنندعهدساسانی وسامانی است وایشان یکی ازآن پادشاهان که بایدهمه بله قربان گویش باشند حتی رهبری عزیز.زهی خیال باطل مردم سره راازناسره خوب تشخیص میدهندوفرق قناری راباگنجشک رنگ شده خوب میدانند چیست ایشان جای دیگرش میسوزدنه بی اطلاعیش.
اطلاعات غلط را ديگران به امثال آقاى ابراهيمي مي دهند، هاشمي اطلاعاتش از جنس شنود و ساواكي بازى نيست كه سوژه هاى فريبشان دهد، جنس اطلاعات هاشمي چون مجاهد راه خداست از جنس نور است. پيام امام در ترور هاشمي را بخوانيد، هاشمي مجاهد عزيز!
"هاشمی سیاستمدار کیسی است میداند چه بگوید آیا واقعا انتخابات کانالیزه شده نیست؟"


چرا اون موقع که خودش رییس میشد انتخابات ازاد بود و مهندسی نبود ولی حالا ازادیش مشکوکه؟!!! نه جانم کافر همه را به کیش خود پندارد. من به نوع انتخاب هاشمی به ریاست شک دارم و باید اون انتخابات مورد بررسی قرار بگیره ببینیم ایشون جطور رییس شده
کسی که نوشته سخن گفتن از انتخابات آزاد عملی مجرمانه است سخن بو داری هست نه خیر سخن گفتن از انتخابات آزاد سخن بدی نیست بلکه سخن حقی است که اراده باطل از آن شده است یعنی چیزی که حاصل هست را می خواهند با درخواست آن، کنایه بر عدم آن کنند
گفتن انتخابات آزاد مشکل نداره اما بستگی داره کی بگه و کی بگه و چرا بگه. فتنه انگیزانی که در پازل بی بی سی و صدای امریکا حرکت می کنن هر وطن دوست مومنی رو هوشیار می کنه که چی شده باز این حضرات داخلی و خارجی هم صدا شدن؟!
"اطلاعات غلط را ديگران به امثال آقاى ابراهيمي مي دهند، هاشمي اطلاعاتش از جنس شنود و ساواكي بازى نيست كه سوژه هاى فريبشان دهد، جنس اطلاعات هاشمي چون مجاهد راه خداست از جنس نور است. پيام امام در ترور هاشمي را بخوانيد، هاشمي مجاهد عزيز!"


وقتی فقط مایه گذاشتن از امام (ره) برای هاشمی رو می بینم و استناد به برخی جملات اون مرحوم یاد استدلال کروبی می افتم که برای توجیه پول گرفتناش هی می گفت از امام حکم دارم ولی جای امام زنده کجاست خدا می دونه. این متعصبین سیاست پیشه "هاشمی زنده است و ..." رو از امام یادشونه ولیپشتیبان ولایت فقیه باشید تا ... رو یادشون نیست. فکر کردن مردم هالو هفشنبه ان که نفهمن این منافقین دنیا دوست چه نقشه ای دارن و حرفهای امام رو مثل قرآن به نیزه می کنن تا بزرگان منحرف شده خودشونو تبرئه کنن. اقای طرفدار! نوری که امروز از حرفای هاشمی میاد فکر کنم از همون ژنراتوری نیرو می گیره که بی بی سی می گیره چون جنس نورشون یکیه. پس بهش بگید این نورو برای خونه خودش روشن کنه یه وقت تو تاریکی نمونه. مردم به نور ولایت راه می رن و نیاز به نور دیگران ندارن
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي رفسنجاني در زمان ما شده مثل آيت الله منتظري در زمان حيات امام رضوان الله تعالي عليه ... و چشمش را بر روي فتنه انگيزيهاي خاندانش همچنان بسته نگاه داشته است .
اما آندسته از اصولگرايان كه با فتنه گران و مناديان انتخابات آزاد همراه شده اند خوشان بارها با همين انتخابات به مجلس و دولت راه يافتند اما اكنون چه اتفاقي افتاده كه به فتنه گران جديد هم نوا شده اند .
بايد گفت :‌
خوش بود گر محك تجربه آيد به ميان
تا سيه روي شود آنكه درو غش باشد
جناب آقاي ابراهيمي چقدر شما ساده تشريف داريد !!؟
چه كسي به آقاي هاشمي اطلاعات غلط ميدهد؟ ايشان با اين همه سابقه و تجربه چهل پنجاه ساله دنياي سياست گوش به حرف دگران مي كند؟ ... ايشان تحت تاثير القائات اطرافيان قرار بگيرند ! و بر اساس القائات اطرافيان اظهار نظر كنند ؟؟ زهي خيال باطل خود ايشان خط دهنده به اطرافيان هستند .شما ديگه چرا ؟ اولا هيچ جاي تعجب ندارد كه چرا آقاي هاشمي اين حرفها را مي زند چون ...
اين مرتبه هم بلطف خدا و تحت توجهات خاصه امام زمان (عج) و استقامت و پايداري رهبر معظم انقلاب و حضور شگفت انگيز مردم در انتخابات 92 نقشه دشمنان داخلي مناديان انتخابات آزاد نقش بر آب شده و ملت فردي مناسب و بمراتب از رئيس جمهور نستوه و پركار قبلي را بر سر كار خواهند آورد ... ان‌شاءالله تعالي .
Sweden
هاشمی خوب میدونه داره چی میگه.از دید این اقا پسرش مهدی هم میتونه رییس جمهور باشه!