يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

برکناری آرام یکی از اطرافیان قلعه نویی!

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 265411
رجبی که سال قبل با مظلومی نیز همکاری می کرد این فصل به دلیل مشکلاتی که با یکی از معاونین استقلال و سپس با خود قلعه نویی پیدا کرد از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، یک جابجایی در کادر فنی استقلال اتفاق افتاده که در سکوت خبری کمتر کسی به آن پی برده است.

این اتفاق که سرمربی آبی پوشان هم تمایلی به رسانه ای شدن آن نداشت به کنار رفتن «رضا رجبی» از اعضای تیم فنی استقلال و مشاور امیر قلعه نویی مربوط می شد؛ موضوعی که نه رجبی و نه قلعه نویی تا این لحظه از آن حرفی نزده اند.

بر اساس اخبار رسیده رجبی که سال قبل با مظلومی نیز همکاری می کرد این فصل به دلیل مشکلاتی که با یکی از معاونین استقلال و سپس با خود قلعه نویی پیدا کرد از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد.

این مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در انتهای فصل قبل به جمع مخالفان پرویز مظلومی پیوست و خبر می رسد که این فصل نیز در رابطه با مسایل فنی در جمعی از قلعه نویی انتقاد می کند و این موضوع به گوش امیر می رسد و میان آنها فاصله می افتد؛ فاصله ای که به جدایی رجبی از استقلالی ها می انجامد.

گفتنی است که رضا رجبی در زمان مربیگری مرحوم ناصر حجازی نیز با این تیم همکاری می کرد که آن همکاری نیز سرانجامی جز کنار رفتن این چهره نداشت.

گرچه هنوز استقلالی ها درباره این موضوع صحبتی نکرده اند اما منابع نزدیک به استقلال آن را تایید می کنند و برخی نیز ردپای برخی نزدیکان قلعه نویی را در این اتفاق برجسته می بینند!  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *