شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

تذکر رهبرانقلاب خط قرمزی بر ادعاهای واهی

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 265207
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: متأسفانه طرح موضوع انتخابات آزاد به نوعی القای عدم آزادی و سلامت در انتخابات است که با تذکر امروز رهبری خط قرمزی بر روی این ادعاهای واهی کشیده شد.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه القای «آزاد نبودن انتخابات کمک به دشمن است»، اظهار داشت: نتایجی که در کلیه انتخابات 34 سال انقلاب در مجلس، شورای شهر، ریاست‌جمهوری و خبرگان به دست آمده نمایانگر تفاوت حضور سلایق مختلف در مسئولیت‌های مختلف و آزاد بودن مردم در انتخاباتشان است.
 
سروری تصریح‌کرد: زمانی دولت مخالف اصلاح‌طلب‌هاست اما آنها می‌توانند رای بیاورند و زمانی هم عکس این قضیه وجود دارد و این نشانگر سلامت و آزادی عمل مردم در انتخابشان است.
 
وی با تاکید بر اینکه شاید بتوان گفت امروز هیچ کشوری تجربه عظیمی را که انقلاب اسلامی در طول 34 سال در برگزاری انتخابات دارد را نداشته و نمی‌تواند مدعی باشد سلامتی که انتخابات ما دارد را در این حد داشته باشد، گفت: اینکه بعد از 30 سال مردم در یک مشارکت 85 درصدی شرکت می‌کنند به این دلیل است که مردم به این باور قطعی رسیده‌اند که رای آنها از صندوق‌ها بیرون آمده و در سرنوشتشان تاثیر‌گذار است.
 
سروری با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای در داخل کاملاً هماهنگ با بوق‌های تبلیغاتی و جنگ روانی دشمن تلاش می‌کنند القای منفی را در جامعه به وجود آورند، افزود: القایی که فتنه‌گران در فتنه 88 مطرح کردند و قبل از انتخابات با رمز تقلب تلاش کردند فضای سالم و آزاد انتخابات را مخدوش کنند.
 
قائم‌مقام جمعیت رهپویان بر همین اساس گفت که امروز هم ما شاهد هستیم رفتار دشمن‌پسند از برخی دوستان و دشمنان داخلی مطرح می‌شود؛ متأسفانه  طرح موضوع انتخابات آزاد به نوعی القای عدم آزادی و سلامت در انتخابات است که با تذکر امروز رهبری خط قرمزی بر روی همه این ادعاهای واهی کشیده شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات آینده با مشارکت خود عملاً نشان می‌دهند که اعتماد حداکثری نسبت به نتیجه نظرات خود در انتخابات دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *