يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دعوت آیت‌الله مهدوی کنی از اصولگرایان

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 264862
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، نفس ائتلاف را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اصولگرایان را به ائتلاف در انتخابات پیش‌رو دعوت می‌کنم.
 به گزارش جهان، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت و رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی درخصوص وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: انشاءالله در این دوره از انتخابات نیز وحدت محقق خواهد شد.
 
وی همچنین در خصوص ائتلاف سه کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری موسوم به ائتلاف 1+2 ، نفس ائتلاف را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: بنده همواره بر ائتلاف در انتخابات تاکید داشته‌ام؛ از این رو اصولگرایان را در انتخابات پیش‌رو به ائتلاف دعوت می‌کنم و امیدوارم در انتخاباتی که پیش‌رو داریم، شاهد انشعاب و اختلاف درمیان اصولگرایان نباشیم.
 
وی در ادامه، حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه معتقدم مردم در این دوره از انتخابات نیز حضوری فعال خواهند داشت، افزود: بدون شک در انتخابات سال آینده بار دیگر شاهد حضور مردم در صحنه انقلاب خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *