يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ویژه‌نامه‌های سومین جشنواره عمار +دانلود

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 263912
در خلال برگزاری سومین جشنواره مردمی فیلم عمار که یکشنبه‌ی گذشته (۱۰ دی‌ماه) به کار خود پایان داد، از رحیم مخدومی، بهزاد بهزادپور و داوود میرباقری تجلیل شد که ویژه‌نامه‌هایی برای بزرگداشت این هنرمندان و فعالان فرهنگی توسط دبیرخانه‌ی جشنواره منتشر شد.
به گزارش جهان، «رحیم مخدومی» معلم و نویسنده که خالق آثار برگزیده‌ای در قالب داستان چون «جنگ پابرهنه» و «نرگس» است به پاس تلاش‌های قلمی‌اش و همچنین «بهزاد بهزادپور» کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس به بهانه فیلم «خداحافظ رفیق»، در افتتاحیه جشنواره عمار مورد تقدیر قرار گرفتند که ویژه‌نامه ای‌ نیز پیرامون فعالیت‌ها و شخصیت این دو فعال فرهنگی منتشر شد.
 
دانلود ویژه‌نامه بزرگداشت بهزاد بهزادپور و رحیم مخدومی (pdf)
 
از کارگردان نام‌آشنای سریال‌های تاریخ اسلامی تلویزیون «داوود میرباقری» نیز به دلیل تصویر کردن قابل تحسین شخصیت عمار یاسر در سریال امام علی در اختتامیه جشنواره تقدیر به عمل آمد و ویژه‌نامه‌ای پیرامون فعالیت‌های هنری‌اش منتشر شد.
 
دانلود ویژه‌نامه بزرگداشت داوود میرباقری (pdf)
 
از ویژگی‌های منحصر به فرد جشنواره عمار اکران‌های خودجوش در دانشگاه‌ها و مساجد شهرهای کوچک وحتی روستاهاست. این اقدام سنت‌شکن که «اکران‌های مردمی» نام گرفت در ویژه‌نامه‌ای که توسط دبیرخانه جشنواره منتشر شد بازتاب یافته است.
 
دانلود ویژه‌نامه اکران‌های مردمی (pdf)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *