يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

پله هایی به سبک "بارباپاپا" +تصاویر

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب: 263215
پله یکی از شاه راه های ارتباطی طبقات ساختمان و همچنین از آن در موارد مختلف نیز استفاده میشود. اما پله در برخی از شرایط می تواند مشکل ساز نیز باشد.
 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، پله ها وسیله های بسیار مفید و راحتی برای ارتباط بین طبقات هستند اما برای افرادی که دچار دردهای پاو کمر هستند خیلی مفید نیستند.
 
این افراد نمی توانند به راحتی از پله بالا و پایین کنند. همچنین گاهی اوقات ممکن است بارهای سنگینی همراه داشته باشید که بالا بردن آن ها از پله سخت باشد.
 
 
 
به تازگی طراحان راهی را برای حل این مشکل پیش بینی کرده اند و از همین رو پله های متحرک را پیشنهاد می دهند. طرح اصلی این پله ها توسط " Chan Wen Jie" چینی ارائه شده است.
 


این پله ها از مواد طبیعی ساخته شده اند و دوست دارد محیط زیست هستند. همچنین اصلی ترین قابلیت آن ها انعطاف پذیری است که پله ها می توانند با توجه به شرایط شما تغییر حالت دهند.
 


این پله ها میتوانند به "رمپ" تبدیل شوند و به شما اجازه می دهند تا به راحتی از ان ها استفاده کنید. انرژی اصلی این پله ها به نظر میرسد از خورشید تامین میشود و در آینده کاربردهای مختلفی خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *