دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اعزام 3دانش‌آموز پیرانشهری به مشهد

جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 262964
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس از اعزام 3 دانش‌آموز حادثه دیده پیرانشهر به مشهد خبر داد.
به گزارش جهان، رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: مذاکراتی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و مقرر شده است که عصر امروز 3 دانش‌آموز حادثه دیده پیرانشهر به مشهد اعزام شوند.
 
وی به فوت یکی از دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: متأسفانه صبح امروز ساریا رسول زاده به دلیل شدت جراحات فوت کرد و هم اکنون 13 دانش‌آموز در بیمارستان سینا تبریز هستند که 3 دانش‌آموز امروز به مشهد اعزام می‌شوند.
 
خضری تأکید کرد: حادثه دیدگان، کودک هستند و به همین دلیل مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارند اما تلاش خواهیم کرد که این دانش‌آموزان هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردند.
 
به گزارش فارس، بر اثر حادثه آتش‌سوزی بخاری کلاس درس دبستان «انقلاب اسلامی» روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی که صبح روز 15 آذر ماه سال جاری به وقوع پیوست، 2 دانش‌آموز فوت کردند و 26 دانش‌آموزان دختر کلاس چهارم دبستانی مصدوم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *