شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کودکان انگلیسی در آرزوی داشتن پدر!

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 262669
در حالی که بیشتر کودکان در روز کریسمس آرزو دارند از والدینشان اسباب‌بازی هدیه بگیرند، برخی از کودکان انگلیسی آرزوی بزرگتری دارند و آن داشتن پدر است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بر اساس نتایج یک تحقیق که در انگلیس انجام شده، بیشتر کودکان این کشور داشتن پدر را در لیست آرزوهایشان قرار داده‌اند. 
 
این تحقیق که در بین کودکان سه تا 12 ساله انجام شد، حاکی از آن است که اسباب‌بازی مختلف، بازی‌های رایانه‌ای و حتی داشتن حیوانات‌خانگی پس از آرزو برای داشتن پدر قرار دارد. 
 
در حالی‌ که برخی از این کودکان داشتن برادر یا خواهر کوچکتر را در لیست آرزوهای روز کریسمس خود آورده‌اند، آرزوی داشتن مادر در جایگاه بیست و سوم این لیست قرار دارد. 



همچنین در لیست آرزوهای این کودکان مواردی مشاهده می‌شود که آنان از پاپانوئل داشتن یک بچه فیل را درخواست می‌کنند. در لیست آرزوهای تعدادی از این افراد، داشتن تلفن‌های هوشمند و تبلت در جایگاه بالایی قرار دارد. 

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری راشاتودی، با وجود همه این وسایل مدرنی که کودکان انگلیسی در لیست آرزوهای خود آورده‌اند، داشتن پدر جزء آرزوهای برتر آنان است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *