شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تشکر کنایه آمیز طالبی از 'فرهاد رهبر'

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 262518
ابوالقاسم طالبی از فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران به جهت عدم صدور مجوز اکران این فیلم در دانشکاه تهران تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ۹دی که با موضوع «دانشگاه سدی در برابر فتنه» عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، از ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده‌های طلا تقدیر کرد.

طالبی در این مراسم باکنایه ضمن تقدیر و تشکر از فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران گفت: تشکر من بدین خاطر است که رهبر دفعه قبل نگذاشت فیلم قلاده‌های طلا در دانشگاه تهران به نمایش در بیاید.

وی با بیان اینکه فرهاد رهبر را برای این کار درک می‌کنم، افزود: به همین خاطر قلاده‌های طلا ۲ را نساختم؛ چون در دانشگاه تهران آن را نمایش نمی‌دادند و من با خود گفتم پس برای چه این فیلم را باید بسازم.

طالبی با بیان اینکه از دوستانی که برای عدم نمایش قلاده‌های طلا در دانشگاه فشار آوردند تعجب می‌کنم، تصریح کرد: اگر فیلم در دانشگاه تهران نمایش داده نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ یعنی خللی در راه ما ایجاد می‌شود و یا اینکه کسی فیلم ما را نمی‌بیند؟

وی ادامه داد: نمی‌دانم استدلال رئیس دانشگاه تهران چه بوده است؛ این اقدام باعث سوءتفاهم در ذهن دانشجویان می‌شود چرا که مردم و کسانی که ۹دی را به پا کردند فیلم را دوست داشتند و بهایی‌ها و صهیونیست‌ها و کسانی که آن طرف مرز بودند با این فیلم مخالف بودند و به من فحش می‌دادند.

طالبی با بیان اینکه این عملکرد در ذهن دانشجویان پارادوکس ایجاد می‌کند، خطاب به دانشجویان گفت: ‌اشکالی ندارد اگر شما کمی تقوا و بصیرت داشته باشید آقای رهبر را درک خواهید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *