يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
رمز گشایی از اختلافات استقلال؛

قرار بود نکونام نیم فصل جای رحمتی را بگیرد!

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 262420
استقلالی ها تصور نمی کردند که جذب فرهاد مجیدی با چنین تبعاتی همراه شود و بازار شایعات درباره اختلافات این بازیکن با دو چهره مطرح دیگر یعنی مهدی رحمتی و جواد نکونام را رونق ببخشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، آنها در ابتدا تصورشان بر این بود که نکونام تنها از برخی حرفهای رایج در درون تیم دلخور است اما از فردای جذب مجیدی، جواد ساز مخالف خود را کوک کرد.

رمز گشایی از این اتفاقات و شنیدن اخبار داخلی باشگاه استقلال موید این مسئله است که نکونام با آنکه گفته است بازوبند استقلال را نمی خواهد اما اختلافات اخیر ریشه ای جز همان یک تکه پارچه مورد نظر امیر قلعه نویی ندارد.

امیر قلعه نویی که به شدت از این مسایل شاکی است اخیرا در جمع نزدیکان خود گفته است :« این دندان لق را از بین می برم!»

سرمربی آبی پوشان نمی خواهد اقتدارش را فدای دعواهای کاپیتانی کند لذا به مدیرعامل استقلال نیز گفته است با بازیکنی که برای بازوبند حاشیه درست کند سخت برخورد خواهد کرد.
 اما اینکه نکونام بی حاشیه در زمان کاپیتانی رحمتی ناگهان در صف مخالفان کاپیتانی فرهاد قرار می گیرد در نوع خود عجیب است!

سوال این است که؛ چرا نکونام به کاپیتانی رحمتی اعتراضی نداشت؟

پاسخ این سوال را باید در یک قرار جستجو کرد ، قراری که در روزهای ابتدایی حضور جواد در استقلال گذاشته شد مبنی بر اینکه وی در نیم فصل اول بازوبند کاپیتانی را به رحمتی بدهد و در نیم فصل دوم خودش کاپیتان شود لذا بازگشت فرهاد همه برنامه ها را تغییر داد بویژه وقتی فتح الله زاده در لفافه به کاپیتانی فرهاد مجیدی اشاره کرد و ...

لازم به یادآوری است که داستان کاپیتانی در باشگاه استقلال به امروز بر نمی گردد و سالها قبل نیز(دهه شصت) این حکایت با بازتاب های کمتر اما جدی تر از امروز مطرح شد و در نهایت به اختلافات عمیق چند آبی پوش مطرح منجر گشت؛ اختلافاتی که هنوز پا برجاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *