دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

"کلکسیونی از ناسزاها را در آزادی شنیدیم"

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 261513
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: شکست برابر پرسپولیس مثل یک سیلی محکم بود که به صورت تمام اهالی باشگاه نواخته شد.
به گزارش جهان، صادق درودگر در گفت و گو با فارس در مورد علت جریمه 5 درصدی بازیکنان و کادر فنی ملوان، گفت: آنها به دلیل شکست سنگین و روند بازی ما در بازی با پرسپولیس جریمه شدند. بازیکنان می‌خواستند به طور انفرادی نتیجه را تغییر بدهند و برنامه‌های تاکتیکی سرمربی را در زمین اجرا نمی‌کردند. این شکست درس عبرت خوبی برای تمامی ما در باشگاه ملوان شد و مثل یک سیلی محکم به صورت ما بود از من مدیرعامل گرفته تا بازیکنان و مربیان.
 
وی ادامه داد: باید بدانیم که فوتبال ورزشی جدی و گروهی است و اگر تمرکز لازم را نداشته باشیم ناکام می‌شویم. این باخت به افکار عمومی در انزلی هم خسارت معنوی زد و هواداران تیم از ما می‌خواستند بیش از 5 درصد بازیکنان را جریمه کنیم. با این حال اگر بازیکنان ما روند خوب خود را در لیگ ادامه بدهند و با بازی‌های خوب مثل گذشته نتایج خوبی بگیرند این جریمه بخشیده می‌شود و حتی برای بازیکنان پاداش هم در نظر می‌گیریم.
 
درودگر در مورد وضعیت مالکیت هدایتی بر باشگاه ملوان که قرار بود بعد از بازی با پرسپولیس مشخص شود، گفت: خبری از این موضوع ندارم و فقط هدایتی از من خواست به بازیکنان بگویم که جدی‌تر از گذشته کار کنند. ما قرار بود به همراه بازیکنان بعد از بازی به هیئت حسین هدایتی برویم اما بازیکنان گفتند رویمان نمی‌شود در چشم او نگاه کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد فحاشی به مازیار زارع در بازی با پرسپولیس گفت: من معتقدم آنها هواداران پرسپولیس نبودند و بلکه عده اندکی بودند که تحریک شده بودند و افرادی که خارج از فوتبال آمده‌‌اند گاهی اوقات می‌خواهند مسایل ناپسندی را وارد این ورزش کنند. در بازی با پرسپولیس در تهران کلکسیونی از ناسزاها را شنیدیم و منتظریم ببینیم که کمیته محترم انضباطی چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرد. زیرا در دیدار دو تیم در لیگ که در انزلی برگزار شد و 30 ثانیه به محمد نوری بازیکن پرسپولیس ناسزا از سوی عده قلیلی گفته شد ملوان 3 میلیون تومان جریمه شد در حالیکه من در همان بازی شخصا از نوری عذرخواهی کردم و منتظریم ببینیم رئیس محترم کمیته انضباطی برای پرسپولیس چه جریمه‌ای در نظر می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه متاسفانه فحاشی درزمینهای ورزشی باب شده است قابل انکارنیست وواقعابایدبرای این افرادتاسف خوردامااز طرف دیگروقتی بازیکنی قبل ازشروع بازی مصاحبه میکندوخط ونشان میکشد که من فلان وفلان میکنم وخودش جو ایجادمیکند هم بسیاربدترخصوصااینکه اوبازیکن حرفه ای ایست وشرایط رامیداندوجو ورزشگاه ها رامیداندچطوراست .لذا کارهردو هم تماشاگرنماهاوهم بازیکنان حاشیه ساز مذموم وبداست