شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

شب بیادماندنی 2 پرسپولیسی درشین‌آباد

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 261455
یلدای پرسپولیسی در کنار حادثه دیدگان شین آباد بازیکنان اسبق پرسپولیس ثابت کردند که فوتبال می تواند کارکردهای مهمتری از کسب درآمد و قهرمانی داشته باشد و ...
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، دو  پرسپولیسی شبی یه یاد ماندنی برای حادثه دیدگان روستای شین آباد رقم زدند تا با ردیگر ثابت شود فوتبال
 کارکردهایی جز قهرمانی و کسب درآمد دارد.

حمید استیلی و بهنام ابوالقاسمپور که روزگاری به دوقلوهای پرسپولیس معروف بودند به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس شب گذشته به منطقه شین آباد که چندی پیش تعدادی دانش آموز در آنجا دچار حریق شدند سفر کردند تا شب یلدا را در کنار آنها سپری کنند.

این دو فوتبالیست سابق با استقبال قابل توجه خانواده های این دانش آموزان روبرو شدند و ضمن حضور در کنار آنها هدایایی را به آنها تقدیم کردند.

حمید استیلی سرمربی و بازیکن اسبق پرسپولیس در اینباره به خبرنگار ما گفت:« ما به نمایندگی از باشگاه مردمی پرسپولیس به این سفر آمده ایم تا به این عزیزان بگوییم در کنارشان هستیم و ناراحتی آنها ناراحتی ما نیز هست.»

لازم به ذکر است که این دو بازیکن اسبق تیم ملی روز جمعه نیز به مناطق زلزله زده آذربایجان نیز سفر می کنند تا ساعاتی را نیز در کنار مردم این مناطق حاضر شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمتان گرم مردمی بودن یعنی همین