يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گاز زير پا، كپسول روي دوش +تصاوير

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 261316
ضرورت دارد مسئولين اين شركت پاسخگوي افكار عمومي بوده و دليل كندي اجراي پروژه گاز رساني به شهروندان دو شهر بزرگ بوشهر و برازجان را بازگو كرده و صادقانه اعلام كنند چه درصدي از لوله هاي نصب شده داراي پوشش گاز مي باشد؟
كندي پروژه گازرساني به شهرهاي بوشهر و برازجان آن هم با گذشت چندين سال از روشن شدن مشعل نمادين گاز در ورودي اين شهرها باعث شده تا شهروندان همچنان كپسول به دوش در صف سيلندر گاز باشند.

به گزارش جهان به نقل از «خليج فارس»؛ اگرچه سالها استان بوشهر به دليل نبود صنايع فعال، توسط مسئولان مربوطه فاقد توجيه اقتصادي براي گازرساني معرفي مي شد، اما نهايتا در سفر اول هيات دولت به بوشهر، گازرساني به شهرهاي استان مصوب شد، ضمن اينكه به دنبال آن شركت گاز بوشهر نيز تاسيس گرديد تا اين مهم را در اولويت برنامه هايش دنبال كند.

برپايه اين گزارش، عمليات لوله گذاري شبكه انتقال به شهرهاي استان وقفه كمتري داشت و باعث شد مشعل نمادين گاز در بهمن ماه ۸۷ در شهر بوشهر روشن شود. ضمن اينكه خردادماه ۸۹ نيز گاز به ورودي برازجان برسد؛ اما در شبكه گذاري گاز در شهرها سرعت لاك پشتي در پيش گرفته است.





























نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *