يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

فرزند حاکم شارجه طراح لباس همجنس‌گرایان در اروپا +عکس

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 260006
منابع خبری اعلام کردند که فرزند حاکم شیخ‌نشین شارجه در جنوب خلیج فارس در فرانسه به طراح لباس برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان تبدیل شده است.
فرزند حاکم شارجه طراح لباس همجنس‌گرایان در اروپا +عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق، «خالد بن سلطان القاسمی»، فرزند شیخ «سلطان بن محمد القاسمي» حاکم شیخ‌نشین شارجه که هم اکنون در فرانسه به سرمی‌برد، کار طراحی لباس برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان را برعهده گرفته است.
 
خالد بن سلطان القاسمی که پیشتر در شارجه نیز کار طراحی لباس انجام می‌داده، این پیشه را در اروپا و مشخصا کشور فرانسه ادامه داده و شوهای لباسی را برگزار کرده که با استقبال همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان مواجه شده است.
 
همچنین وی طرح‌‌های خود را بر طراحان لباس در اروپا و خوانندگان این قاره مانند ليدي گاگا و فلورنس ويلج، خواننده انگلیسی و شرل كول که او نیز خواننده انگلیسی است، ارائه داده و گفته می‌شود با استقبال و پسند آنها روبه رو شده است.

با این حال خالد بن سلطان القاسمی معروفیت بسیار و گسترده خود در عرصه طراحی لباس را به خاطر طراحی‌های منحصر بفردش برای همجنس‌بازان و همجنس‌گرایان کسب کرده و بگونه‌ای که گفته شده، پسر حاکم شارجه در میان آنان از جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
خالد بن سلطان القاسمی درحالی در این حرفه معروفیت و شهرت جهانی کسب کرده که گفته شده پدرش از دوستداران علم و دانش و تشویق‌کنندگان آن در شارجه است و همواره خانواده‌های اماراتی را اندرز می‌دهد که مراقب فرزندان خود در قبال هجوم افکار و اندیشه‌های ویرانگر باشید، از جمله اسلام سیاسی باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *