دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

‫«لباسی برای خدمت» + تصاویر‬

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 259641
فیلم تلویزیونی «لباسی برای خدمت» برای پخش در نوروز ۹۲ ساخته شد.
هادی شریعتی (کارگردان)  گفت: این فیلم برای نوجوانان در 78 دقیقه به سفارش گروه  فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو ساخته شده است.
 
به گزارش جهان به نقل از فارس، شریعتی درباره موضوع این تله فیلم افزود: منصور، سرباز 23 ساله‌ای که 5 ساعت مرخصی شهری می‌گیرد و به خانه خواهرش می‌رود تا خود را برای ملاقات با نامزدش آماده کند. غافل از این‌که علاقه شدید خواهر زاده‌هایش به لباس نظامی اتفاقات غیر قابل پیش بینی را برای او رقم می‌زند و برایش دردسر ساز خواهد شد.
 
شریعتی با بیان این‌که لوکیشن‌های این فیلم در اصفهان قرار دارند، افزود: انتخاب لوکیشن‌های فیلم با وسواس و دقت فراوان انجام شده است و تلاش کردیم از جلوه‌های تاریخی – گردشگری  این شهر (معماری‌های بی‌نظیر،بناها و بافت‌های تاریخی) بهره ببریم.
 
وی افزود: بخش‌هایی از این تله فیلم در «علی قلی آقا» تصویربرداری شده است، محلی قدیمی که لوکیشن بخش‌هایی از فیلم «حسن کچل» ‌علی حاتمی بوده است. 
 
این کارگردان با بیان این‌که در این فیلم به جز سه بازیگر حرفه‌ای، همه بازیگران اصفهانی هستند، افزود: «لباسی برای خدمت» بر استفاده از گویش شیرین اصفهانی تاکید فراوان دارد و قصد داریم این لهجه شیرین و کهن را به درستی معرفی کنیم.   
 
شریعتی گفت: کار تصویر برداری و تدوین این تله فیلم 2 ماه به طول انجامید و در حال حاضر در مرحله آهنگسازی است.
 
او با بیان این‌که «لباسی برای خدمت» حداکثر تا هفته آینده آماده می‌شود، افزود: این تله فیلم نوروز 92 پخش خواهد شد. 
 
به گزارش فارس، وحید شیخ زاده، سوگل طهماسبی، آتش تقی‌پور، اصغر شجاعی، حسن جویره و دو بازیگر نوجوان (ایمان رستمی و کیمیا میرصادقی) در این تله فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
 
عوامل دیگر «لباسی برای خدمت» عبارتند از:‌ احسان جعفری (تدوین‌گر)،‌ مرتضی شفیع (آهنگساز)، منوچهر شاهسواری (مجری طرح)، هادی و حمیده شریعتی (نویسنده فیلمنامه)،‌ محمد رسولی (‌مدیر تصویربرداری)، سعید بهرامی (صدابردار)،‌ حسین قورچیان (صداگذار)، بابک شعاعی (طراح گریم)، حمید سلطانی (‌مدیر تولید)، سهیلا نادری (منشی صحنه)، احمدرضا باقری (عکاس).









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *