يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

چهار مجتهدی که بر اساس حروف نام "صدام" به شهادت رسیدند

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 259402
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تبیین ابعاد سیاسی و اخلاقی آیت الله دستغیب و اقدامات و جنایات منافقین، وی را یک عالم برجسته، روحانی وارسته، مرتبط با نسل جوان دانشگاهی و از پیش قدمان در نهضت امام خمینی(ره) عنوان کرد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت و گو با رسا به تبیین ابعاد سیاسی و اخلاقی سومین شهید محراب آیت الله سید عبدالحسین دستغیب پرداخت و اظهار داشت: در سال 1332 من طلبه جوانی بودم که از قم برای سخنرانی در حزب برادران در مسجد وکیل به شیراز آمدم و آن زمان آیت الله سید نورالدین شیرازی عالم بزرگ شیراز بود.

وی با بیان این‌که آیت الله دستغیب جوانان را جمع می‌کرد و جوانان در دعای ندبه‌اش زار زار گریه می‌کردند گفت: آیت الله دستغیب یک عالم برجسته و روحانی وارسته بود و با نسل جوان دانشگاهی ارتباط داشت.

حجت الاسلام شجونی ابراز داشت: آیت الله دستغیب از نظر سیاسی مخالف با رژیم شاهنشاهی و یک مرد اخلاقی بود که در سال 1335 خدمت او رسیدم در حالی که به وی علاقمند بودم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به این‌که آیت الله دستغیب در نهضت امام خمینی(ره) پیش قدم بود گفت: پستی و دنائت منافقین سبب شد تا چنین اشخاص برجسته‌ای را ترور کنند.

وی عنوان داشت: منافقینی که از امام مهربان ما به بغداد فرار کردند و پشت اتاق صدام نگهبانی دادند با خود گفتند ما نام صدام را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و براساس حروف آن چند روحانی که امام جمعه هستند و مردم را به حضور در جبهه‌ها تشویق می‌کنند تررو می‌کنیم.

حجت الاسلام شجونی ادامه داد: منافقین بر اساس حرف صاد «آیت الله صدوقی»، حرف دال «آیت الله دستغیب»، حرف الف «آیت الله اشرفی اصفهانی» و حرف میم «آیت الله مدنی» را به شهادت رساندند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تأکید بر این‌که منافقین بر اساس باطن ناپاک خود به صدام خدمت کردند اظهار داشت: یک دختر منافق به نام گوهر ادب جهرمی بمب را به روی شکم خود می‌بندد و در مراسم نماز جمعه آیت الله دستغیب خود را به عنوان زنی حامله معرفی می‌کند که باید به امام جمعه مطلب مهمی را بگوید و پاسداران هم اجازه می‌دهند تا به نزد وی برود.

وی با بیان این مطلب افزود: این دوشیزه منافق بعد از این که به نزد امام جمعه می‌رسد، ضامن بمب را می‌کشد و آیت الله دستغیب و عده دیگری را به شهادت می‌رساند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: در یکی از سفرها به اروپا وقتی می‌خواستیم از انگلستان با هواپیما پرواز کنیم، منافقین در سالروز شهادت آیت الله دستغیب اعلامیه‌ای را پخش می‌کردند که در آن عکس گوهر ادب جهرمی، قاتل شهید آیت الله دستغیب را در هاله‌ای از نور انداخته بودند و پایین آن نوشته بود این دختر حسین وار به لشگر قدار خمینی(ره) زد و دستغیب جنایتکار و پانزده پاسدار مزدورش را به درک واصل کرد و خودش وارد بهشت شد.

وی بیان داشت: گروه های ضد شیعه کودکان هفت و ده ساله را تشویق می‌کردند تا به خود نارنجک ببندند و خود را در دل مردم منفجر کنند تا به لقای پیامبراکرم(ص) برسند.

حجت الاسلام شجونی با بیان این‌که حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب به دلیل کمک‌های مالی که به مجاهدین خلق می‌کرد به زندان‌های رژیم ستمشاهی رفت گفت: مجاهدین در آن زمان هنوز نام منافقین را به خود نگرفته بودند و از سهم امام خوردند و به عیاشی افتادند و حضرات آیات صدوقی، دستغیب، اشرفی اصفهانی و مدنی را به شهادت رساندند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران اظهار داشت: منافقین اعتراف کرده‌اند که ما 17000 نفر را به شهادت رسانده‌ایم اما آمریکا آنها را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد.

وی با اشاره به نقش آیت الله دستغیب در انقلاب اسلامی بیان داشت: منافقین آخوند خانه نشین را ترور نمی‌کنند؛ آیت الله دستغیب پس از پیروزی انقلاب سخنرانی‌های بسیاری داشت و مطیع امام خمینی(ره) بود و منافقین کسانی را که مطیع ولایت باشند مورد هجمه قرار می‌دهند.

حجت الاسلام شجونی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: ما باید مقام معظم رهبری را یاری کنیم و جوانان را آگاه کنیم تا فریب آمریکایی‌ها و تروریست‌ها را نخورند و به پوچی کشیده نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحيم
برادران جهان نيوز لطفا" مطلب حقير را چاپ كنيد .
اولين شهيد محراب آيت الله مدني
تاريخ شهادت جمعه 20 شهريور 1360
دومين شهيد محراب آيت الله دستغيب
تاريخ شهادت جمعه 20 آذر 1360
سومين شهيد محراب آيت الله صدوقي
تاريخ شهادت جمعه 11 تير 1361
چهارمين شهيد محراب آيت اشرفي اصفهاني
تاريخ شهادت جمعه 23 مهر 1361

درست است كه حروف اول فاميل اين شهيدان عالي مقام كه خاري در چشم منافقين و ضد انقلاب بودند اسم صدام را تشكيل ميدهد . ولي فرمايشات آقاي شجوني زماني به واقعيت نزديك مي شود كه اول آقاي صدوقي و بعد آقاي دستغيب و بعد هم آقايان اشرفي و مدني بترتيب شهيد مي شدند . اينها شهيد شدند چون تشكيلات جهنمي منافقين از آنان متنفر بودند نه اينكه شانسي بخاطر تشكيل اسم صدام به شهادت رسيده باشند . بنظر من اين نوعي توهين به شهداي محراب است